امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

دلایل اصلی تبدیل شدن نیسان به یک برند خودروسازی مشهور

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » امداد خودرو » دلایل اصلی تبدیل شدن نیسان به یک برند خودروسازی مشهور
download 35

طراحی نوآورانه

نیسان برندی است که تلاش میکند مدل های نو آورانه خودرو ارائه دهد.این برند مشهور همیشه در طراحی خلاق و پیشگام بوده است.پیدا کردن خودرو نیسان با طراحی کسل کننده بسیار سخت است.از خط تولید نیسان اسپرت وبراق Z گرفته تا جلو پنجره جدیدترین مدلهای نیسان آلتیما,همه خودروهای نیسان دارای ظاهری متمایز هستند. در ادامه این مطلب از سایت امداد خودرو هیوندا در تهران با ما همراه باشید تا توضیحاتی کاملی را به شما ارائه دهیم.

رانندگان عاشق نیسان تایتان های قدرتمند,آرماداس و نیسان اکسترای آماده برای آفرود هستند.خبر خوب اینکه می توانید این خودروها در سبک ها و سطوح مختلف در نیسان waxahachie تهیه کنید.

دوستدار محیط زیست

امروزه خودروهای نیسان مهر تایید خودرو دارند.به عنوان مثال مهر pure drive خودروساز به معنای این است که هرمدل  خودرویی با این آپشن ,سوخت کمتری مصرف  میکندو حداقل CO2 را در محیط منتشر میکند.با هر مدل جدید, نیسان قصد دارد,اتلاف انرژی و راندمان کار موتور را از مدل های پیشین, افزایش بدهد.هدف اصلی جدیدترین فناوری, ارائه کارایی بهینه وافزایش ارزش مشتری با کمترین آسیب زیست محیطی است.

سرگرم کننده برای رانندگان این خودرو

تمامی خودروهای نیسان برای رانندگان سرگرم کننده هستند.همیشه براساس ترجیحات و نیازهای شما,خودرویی وجود دارد که برای هدف شما مناسب است.اگر به یک خودروی ورزشی نیاز داریدکه در جاده های پرپیچ و خم بزرگراه ها به سرعت رانندگی کند,نیسان 370Z را خریداری کنید.اگر می خواهید خارج از جاده باشید و بیابان را فتح کنید,نیسان اکسترا (xterra) با قابلیت آفرود را خریداری کنید.اگر بدنبال ماشین خانوادگی راخت و لوکس هستید,نیسان آلتیما و ماکسیما را بخرید و با کلاس در بزرگرا ها بچرخید.

راندمان سوخت باورنکردنی

نیسان قصد دارد نوآور بماندو فناوری آینده نگر را به مشتریان ارائه دهد. از بروزرسانی های مداوم با هدف کاهش مصرف سوخت خودرو, قابل توجه است.به لطف استفاده از مواد سبک وزن و قوی,طراحی هوای بیرونی و فناوری های جدید موتور,این خودروساز بطور مداوم,برای بهبود مصرف سوخت خودرو خود تلاش می کند.نیسان سنترا یکی از مدل هایی است که مصرف سوخت ترکیبی معتبری در حدود 33 مایل بر گالن دارد.

فضای داخلی با طراحی زیبا

نیسان مشتریان خودرا در اولویت قرار می دهد و همیشه هنگام طراحی فضای داخلی شاسی بلندها,کامیون ها و سایر خودرو های  تولید شده خودبه خواسته های آنها اهمیت می دهد.در طول سالها مشتریان خواستار تولید نیسان با فضای داخلی با کیفیت و زیبا بودند.اخیرا نیسان به درخواست آنها پاسخ داده است و یک فضای داخلی زیباو لوکس با بکارگیری کروم و چوب,مواد نرم و صندلی های ارتقا یافته برای اکثر خودروهای نیسان تعبیه کرده است.

سخن آخر

در طول سالها,نیسان, بدلیل قابلیت اطمینان بالا, رتبه بندی بالا در ایمنی فوق العاده و طراحی نوآورانه , به یک برند مشهور تبدیل شده است.شهرت این خودروساز برای ساخت خودرو های مقرون به صرفه, مانند روزهای اولیه آن ,قوی است.

به یاد داشته باشید که اکثر خودروسازان ژاپنی به تولید خودروهای بسیار قابل اعتماد, شهرت دارند و نیسان نیز ازین قاعده مستثنی نیست.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو