امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

بهترین خودروهای هیوندای با قیمت یک میلیارد و نیم

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » مقالات » بهترین خودروهای هیوندای با قیمت یک میلیارد و نیم
بهترین خودروهای هیوندای با قیمت یک میلیارد و نیم

در این مقاله از سایت امداد خودرو هیوندا قصد داریم بهترین خودروهای هیوندای با قیمت یک میلیارد و نیم را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

برند هیوندای، از پرطرفدارترین برند خودروسازی در بین ایرانیان است. این خودرو ساز کره ای با تولید و عرضه خودروهای متنوع با طراحی های جذاب، ایمن بودن، آپشن ها و فناوری جدید و مدرن، توانسته به محبوبیت زیادی بین مردم ایران دست پیدا کند. اکثر دارندگان هیوندای از خودروهای خود رضایت دارند .

بهترین خودروهای هیوندای با قیمت یک میلیارد و نیم

در ادامه لیستی از بهترین ماشین های هیوندا با مبلغ 1.5 میلیارد تومان را مورد بررسی قرار داده و در ارتباط با هر کدام نکاتی را ذکر کرده ایم، که این مسائل و نکات می تواند کمک بسیار زیادی برای انتخاب خودروی 1.5 میلیاردی یا زیر این مبلغ با برند هیوندا به شما بکند.
بنا بر بررسی امداد خودرو هیوندا لیست مشخص شده به شکل زیر می باشد:

هیوندای توسان ix35

هیوندای توسان ix35

 

هیوندای توسان ix35، در سال 2004  توسط شرکت خودروسازی هیوندای تولید شده و به محصولات این شرکت کره ای اضافه شد.

این خودرو در چهار نسل به بازار دنیا عرضه و فروخته شد. این کراس اور هیوندای از همان نسل اول و در سال های 2007 تا 2009 توسط شرکت آسان موتور وارد بازار ایران گردید. این نسل هیوندای دارای موتور 2.7 لیتری و 6 سیلندر با گیربکس اتوماتیک، به بازار ایران عرضه شد.

جضور نسل دوم هیوندای توسان در بازار ایران قدرتمند و بسیار موفق بود. این نسل دارای موتور 2.4 لیتری بوده و از چهار سیلندر بهره مند می باشد. موفقیت این نسل دربازار خودرو باعث شد نسل بعدی همزمان با بازار جهانی وارد ایران شود.

نسل سوم توسان دارای پیشرانه 2 لیتری با تنفس طبیعی بوده و با دیفرانسیل جلو به بازار عرضه شد. ولی ورود نسل چهارم بدلیل وجود تحریم های واردات خودرو خیلی با تاخیر یعنی در سال 1402 بصورت خیلی محدود در مدل 2023 ،با نام توسان NX4 انجام گرفت.

شما میتوانید نسل اول هیوندای توسان یعنی مدلهای سالهای 2007 تا 2009 را با بودجه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در بازار خودروهای کارکرده خریداری کنید.

 

هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت یک سدان کوچک از تولیدات شرکت خودروسازی کره ای هیوندای است. نسل اول این خودرو برای اولین بار با نام هیوندای اکسل وارد بازار شد. از سال 2000 میلادی نسل دوم آن با نام هیوندای ورنا در کره جنوبی معرفی شد ولی  در اکثر بازارهای حهانی با نام هیوندای اکسنت عرضه می شود. در سال 1390 این خودرو توسط شرکت خودروسازی ایرانی کرمان موتور با نام هیوندای ورنا، وارد بازار ایران شد. هیوندای ورنا با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک ارائه گردیدنسل چهارم این خودرو نیز در سال 1396 توسط شرکت کرمان موتور دوباره مونتاژ و تولید شد.

نسل چهارم این خودرو یعنی مدلهای 96 و 97  آن را در بازار دست دوم می توانید با قیمت یک میلیاردو نیم خریداری کنید.

 

هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای آزرا گرنجور یک سدان خانوادگی ساخت شرکت کره ای هیوندای است. این خودرو در سالهای 1385-86 وارد بازار ایران شد. بدلیل لوکس و با ابهت بودن این خودرو بسیار محبوبیت یافت. در زمان واردات این خودرو بدلیل عدم وحود ممنوعیت وارادات خودرو، هیوندا آزرا با پیشرانه 3.3 لیتری 6 سیلندره قدرتمند عرضه شد.

این خودرو دارای طراحی شکیل، آپشن های خوب و سواری راحت می باشد، گرچه از کابین ساده و ترمز ضعیفی برحوردار است.  ولی خودروی پر طرفداری میباشد و هنوز هم بعد سالها دارای بازار دست دوم پررونقی می باشد.

هیوندا آزرا گرنجور مدلهای سال 2008 را در حال حاضر در بازار دست دوم می توان با بودحه یک میلیاردو نیم میلیون تومان خریداری کرد.

 

هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه

همانطور که اشاره شد، هیوندای سانتافه بخصوص در نسخه فول آپشن دو دیفرانسیل یک خودرو چند منظوره واقعی محسوب میشود. از نظر کیفیت سواری و ارگونومی کابین وضعیت قابل قبولی (به نسبت کلاس بدنه) دارد، در نسخه‌های فول از امکانات کافی بهره میبرد، ایمنی مناسبی به شما هدیه میکند و تمامی این خصلت‌های خوب را با یک ظاهر زیبا تزئین نموده است. ضمن اینکه سانتافه در بازار دست‌دوم‌ها نیز شرایط بسیار خوبی در قیاس با بسیاری از رقبای خود دارد و از معدود خودروهای گران‌قیمتی است که به راحتی به پول نقد تبدیل میشود.

هیوندای سانتافه یک کراس اور چند منظوره و محبوب در بین ایرانیان است. مخصوصا در نسخه فول آپشن دو دیفرانسیل طرفذاران خاصی دارد.

بدنه و کابین سانتافه به زیبایی طراحی شده و از ایمنی خوبی برخوردار است. در نسخه فول آپشن، از امکانات عالی بهره مند بوده و همچنین از خدمات پس از فروش بسیار خوبی برخوردار است.

فضای کابین و صندوق آن جادار بوده و کیفیت سواری قابل قبولی دارد. از همه موارد مهمتر این که خودرو سانتافه از بازار خریدو فروش بسیار خوبی، نسبت به رقیبا خود دارا می باشد. سانتافه از جمله خودروهای گرانقیمتی است که براحتی و خیلی سریع می توانید آن را فروخته و نقد کنید.

هیوندای سانتافه IX45  مدل 2008 را می توان اکنون در بازار خودروهای کارکرده با قیمت یک میلیاردو نیم خرید و فروش کرد.

سخن پایانی / بهترین خودروهای هیوندای با قیمت یک میلیارد و نیم

در این مقاله سعی و تلاش داشتیم تا به افرادی که بودجه خرید خودروی هیوندا به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان دارند، کمک کنیم تا با معرفی و بررسی مدل خودروهای هیوندایی که در این رنج قیمت هستند، بتوانند تصمیم درست و انتخاب معقولانه ای در مورد خرید خودروی هیوندای داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو