امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

خودروهای هیوندای با قیمت زیر یک میلیارد تومان

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » مقالات » خودروهای هیوندای با قیمت زیر یک میلیارد تومان
خودروهای هیوندای با قیمت زیر یک میلیارد تومان

در این مقاله قصد داریم خودروهای هیوندای با قیمت زیر یک میلیارد تومان و 1 میلیارد تومان را معرفی و بررسی کنیم. بنابراین افرادی که بودجه یک میلیارد تومانی داشته و قصد خرید خودرو با برند هیوندای را دارند، می توانند این مقاله را دنبال کنند.

خودروهای هیوندای با قیمت زیر یک میلیارد تومان

تیم ما در امداد خودرو هیوندا با داشتن تجربه لازم در زمینه خودروهای هیوندا و شناخت کافی از این خودروها لیستی از مدل های مختلف هیوندا برایتان آماده کرده است.
در این لیست بهترین خودروهای هیوندا با قیمت 1 میلیاردی یا زیر 1 میلیارد را به شما معرفی کرده و در مورد هر کدام نقد و بررسی هایی خواهیم نوشت تا بتوانید در انتخاب خودروی یک میلیاردی هیوندای خود کار راحت تری داشته باشید.

هیوندای آی 20

هیوندای آی 20

خودروی هیوندای آی 20 در اوایل سال 2017 (1395) توسط شرکت خودروسازی کرمان موتور، مونتاژ شده و وارد بازار ایران شد. این خودرو در هندوستان، ترکیه و ایران از فروش بسیار بالایی برخوردار بود.

هیوندای آی 20 دارای موتور 1.4 لیتری  و گیربکس چهار دنده اتوماتیک می باشد.

شرکت کرمان موتور، برای پایین آوردن هزینه های مونتاژ این خودرو ، یرخی از آپشن های آن را حذف کرد که با توجه به قیمت آن در سال 95، مورد انتقاد زیاد مشتریان قرار گرفت.

آپشن های حذف شده شامل سانروف، روکش چرم صندلیها و ایربگهای جانبی، می باشند.

بدلیل انتقادهای زیاد از حذف آپشن های ذکر شده، شرکت کرمان موتور در سال 97،چندین ویژگی را به این خودرو اضافه کردو بانام آی20 آپشنال به بازار معرفی کرد.

این ویژگیهای جدید، استفاده از دستگیره های کرومی، انتقال محل نصب دوربین به زیر لوگوی هیوندای و همچنین اضافه کردن نمایشگر دوربین به آینه وسط ، بودند.

مونتاژتولید خودروی هیوندای آی 20 تا سال 1397 ادامه داشت ولی در همین سال متوقف شد.

قیمت هیوندای آی 20 همانند تمام خودروهای موجود درایران، همواره در معرض اقزایش و کاهش بوده است.قیمت هیوندای کارکرده با توجه به فاکتورهایی از جمله تعویض قطعات، رنگ شدگی بدنه و کارکرد کیلومتر آن، دربالا یا پایین بودن آن ناثیر می گذارند.

اما در بازار خودروهای کارکرده امروز، قیمت میانگین یک میلیارذ تومان؛ برای این خودروی کره ای، منطقی و معقول می باشد.

 

هیوندای آی 30

هیوندای آی 30

هیوندای آی 30 توسط شرکت هیوندای موتور از سال 2007 شروع به تولید شد. این خودرو دارای دو نسل بوده و در مدلهای هیوندای هاچ بک 3 درب، هیوندای هاچ بک 5 درب، هیوندای استیشن تولید شد.

شرکت آسان موتور، نسل اول این خودرو را در سالهای 2010 تا 2012 برای اولین بار به بازار ایران عرضه و گارانتی نمود.

هیوندای آی 30 در رده خودروهای هاچ بک می باشد ولی ابعاد آن بزرگتر از خودروهای هاچ بک بوده و صندوق عقب آن فضای خوبی به عنوان یک خودروی هاچ بک را دارا می باشد.

لازم به ذکر است که این خودرو در مدلهای استیشن و فست بک نیز تولید و عرضه شده است.

این خودرو دارای طراحی ظاهری متنوعی می باشد، علی الخصوص که طراحان کمپانی هیوندای موتورز، هرچند وقت تغییراتی در طراحی ظاهری آن اعمال کرده و این موجب تنوع ظاهری این خودرو در مدلهای مختلف می شود.

هرچند که این دگرگونی و تغییرات خودروی آی 30 فقط مختص طراحی ظاهری آن نبوده و در کنار آن ، تغییرات داخلی و فنی این خودرو نیز توسط مهندسان و طراحان انحام می گردد.

به همین دلیل نسخه های متعددی با مشخصات فنی و متفاوتی از این خودرو تولید شده است. اما نسخه ای که بیشتر از هم در ایران عرضه شد و نسبت به دیگر نسخه های این خودرو در ایران از محبوبیت برخوردار است، نسخه هاچ بک هیوندای آی30 میباشد.

البته لازم به ذکر است که شرکت هیوندای هدفش از تولید این خودرو ، در اصل جایگزین کردن خودروهای از مد افتاده ی هیوندای از قبیل هیوندای اکسنت، بود.

هیوندای آی30 به همراه محصول دیگر هیوندای یعنی هیوندای سوناتا از جمله محصولات موفق و پر فروش برند هیوندای درانگلستان بودند و بسیار محبوبیت پیدا کردند.

 

هیوندای آوانته (النترا XD)

هیوندای آوانته (النترا XD)

با  افزایش نجومی قیمت های خودرو در سالهای اخیر، هنوز هم پذیرش این واقعیت را که قیمت خودرو در دهه اخیر چندین برابر شده و خرید خودروهای با کیفیت خارحی با قیمت سابق یک رویا شده است، دشوار است. تا چند سال پیش با حدود یک میلیارد تومان می‌توانستیم به خودروهای لوکس صفر کیلومتربرندهای معروف خارجی فکر کنیم .

اما این روزها با این پول چاره‌ای جز خرید خودروهای خارجی دست دوم  و کم کیفیت نداریم. با این قیمت یکی از خودروهایی که در بازار دست دوم خودروهای خارجی می توان خریداری کرد، هیوندای آوانته ایکس دی می باشد .

البته سال‌هاست که از واردات این خودرو به بازار ایران می‌گذرد و این روزها خیابان‌ها پر از خودروهای بروز متنوع و رنگارنگ خارجی و داخلی است ولی با این بودجه، هیوندای آوانته یکی از گزینه‌های خوب برای خرید یکی از محصولات هیوندای، محسوب می‌شود . به همین دلیل قصد داریم تا بررسی و مروری در مورد این هیوندای سالخورده کره‌ای داشته باشیم .

اکثر مردم شناخت کاملی از نام هیوندای آوانته ندارند و خیلی ها این محصول هیوندای را جزو محصولات ناموفق می دانند   که چند سالی در ایران و چند کشور دیگر مونتاژ و تولید شده و خیلی زود از خط تولید خارج شده است، اما باید دانست که هیوندای آوانته همان هیوندای الانترا است که در بعضی از کشورها با این نام وارد شد.

این خودرو در دهه 90 میلادی همراه با هیوندای اکسنت یا همان هیوندای ورنا وارد بازار ایران شدند. بله همان هیوندای الانترایی که سالها بعد اجاره ورود نسخه های جدید آن صاذر شد وبا ظاهری متفاوت از مدلهای قدیمی از رده خارح شده، در ایران مونتاژ و تولید شد و می توان از جمله خودروهای موفق نام برد.

البته ظاهر این خودروی قذیمی زیاد جذاب نبوده و خیلی مورد توحه قرار نمیگیرد. اما به نسبت سن وسال و قدمت آن به طراحی ظاهری این هیوندای پیر در مقایسه با رقبای خود در آن زمان در رده قیمتی یکسان، می توان نمره قبولی داد. بدلیل اینکه رقیبان آوانته نیز در آن زمان از لحاظ طراحی ظاهری، هم سطح آوانته بوده و حرف زیادی برای گفتن نداشتند.

 

نظر نهایی، بهترین خودروهای هیوندای با قیمت زیر یک میلیارد تومانو1 میلیارد تومان

بطورکلی در مورد هیوندای آوانته XD می توان گفت که خودرویی مقرون به صرفه ، با استهلاک پایین و دارای موتور قدرتمند درمقایسه با خودروهای هم قیمت خود است. با توجه به ارزش قیمتی  حدود یک میلیارد تومانی این خودرو، آوانته، محصول رضایت بخشی خواهد بود. ولی اگر بدنبال ظاهر جذاب و امکانات رفاهی زیاد خودرو هستید، هیوندای آوانته انتخاب شما نخواهد بود و بهتر است به سراغ هیوندای آی 20 و آی 30 بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو