امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

معرفی 10 خودروی وارداتی ارزان قیمت

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » مقالات » معرفی 10 خودروی وارداتی ارزان قیمت
خودروی وارداتی ارزان قیمت

در این روزها در مورد واردات خودرو بخصوص در ارتباط با خودروی وارداتی ارزان بسیار صحبت می شود. در صورت عرضه این مدل خودروهای اقتصادی رقابت شدیدی در بازار داخلی بوجود خواهد آمد. کارشناسان معتقدند این رقابت موجب ارتقای سطح کیقی خودروهای داخلی و بوجود آمدن تعادل قیمت در بازار خودرو خواهد شد. به همین دلیل فعالان بازار خودرو بی صبرانه منتظر ابلاغ این آیین نامه توسط وزارت صنعت و معدن می باشند.

البته گفته شده است که وارادات خودروهای ارزان زیر رنج قیمت ده هزار دلار مورد توحه دولت می باشد تا اقشار ضعیف جامعه نیز بتوانند از مزایای داشتن خودروهای مدرن و ایمن برخوردار شوند. در این مقاله تعدادی از خودروهای ارزان قیمت دنیا (با رنج قیمتی زیر 8 هزار دلار) را که به احتمال زیاد از گزینه های وارداتی خواهند بود، معرفی و بررسی می کنیم. پس با امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) همراه باشید.

 

 معرفی خودروی وارداتی ارزان قیمت با قیمت کمتر از 8 هزار دلار

در ادامه لیستی از بهترین خودروهای وارداتی ارزان قرار داده شده اند. شما می توانید با مشاهده این لیست بهترین خودروی وارداتی ارزان قیمت را برای خودتان انتخاب کنید و آن را خریداری نمائید.

1. سوزوکی سلریو

این خودرو یک هاچ بک جمع و جور است که دارای طراحی ظاهری جذابی می باشد. مدل های مختلف آن در بازه قیمت 6500 تا 8000 دلار می باشد. مدلهای اتوماتیک  سوزوکی سلریو نیز  در این بازه قیمتی موجود می باشد و قطعا رضایت خریداران را جلب می کند. این هاچ بک خارجی دارای حدود اندازه تیبا 2  می باشد و حتی می تواند رقیب خوبی براید 111 و تیبا 2 باشد.

این خودرو دارای پیشرانه سه سیلندر یک لیتری با تنفس طبیعی می باشد. پیشرانه این مدل سوزوکی  با گیربکس پنج دنده دستی یا نیمه اتوماتیک AMT طراحی شده است و مصرف سوخت آن 4 لیتر د هر 100 کیلومتر برای مدل های دستی و مقداری بیشتر در مذلهای اتوماتیک می باشد. دارای ترمز ABS و EBD ، دو کیسه هوا و استاندارد آلایندگی یورو 6  و صندوق عقب جادار با گنجایش 313 لیترمی باشد.

 

2. نیسان مگنایت

نیسان مگنایت یک شاسی بلند بسیار کوچک و جمع و جور است که در واقع می توان گفت نسل جدید داتسون Go می باشد. این خودرو در بازار خودروی کشور هند با قیمت پایه 7500 دلار عرضه می شود که هزینه مالیات و عوارض داخلی نیز به این قیمت اضافه می شود. البته پیش بینی می شود که در حدود همین مبالغ در بازار خودروی کشور ما نیز مبنای قیمت آن قرار گیرد.

این خودروی وارداتی ارزان دارای موتور 3 سیلندر یک لینری با تنفس طبیعی بوده و قادر به تولید 71 اسب بخار قدرت می باشد. مصرف سوخت آن 5 لیتر در هر 100 کیلومتر و دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 است. نیسان مگنایت موفق شده 4 ستاره ایمنی را کسب کند و به احتمال زیاد در کشور ما نیز این موفقیت ایمنی را کسب می کند.

 

3. رنو ترایبر

رنو ترایبر یک حودروی مینی ون جمع و جور از محصولات رنو  نیسان  با ظاهری عامه پسند می باشد که با مشخصات فنی نیسان مگنایت عرضه شد . قیمت این خودرو  در حدود  7400 دلار می باشد و با مصرف سوخت پایین 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر می توان عنوان یک خودروی اقتصادی به بازار ایران معرفی کرد. این خودرو موفق به کسب 4 ستاره ایمنی شده است که در این رنج قیمت قابل تحسین می باشد. بنابر این شاید یکی ازگزینه های حودروهای ارزان قیمت وارداتی، زیر 8000 دلار به شمار آید.

 

4. فولکس واگن پولو هاچبک

چهارمین خودروی خودروی وارداتی ارزان قیمت، فولوکس واگن پولو هاچبک است. این خودرو اقتصادی در بازار خودروی هند با قیمت پایه 8000 دلار به علاوه هزینه مالیات و عوارض و فقط ذر یک نسخه عرضه می شود. انتظار می رود در صورت واردات این خودرو به ایران با همین رنج قیمت به بازار عرضه شود.

فولکس واگن پولو  از لحاظ طراحی ظاهری بسیار شبیه به حودروی محبوب گلف است. اما این شباهت فقر در ظاهر است و از لحاظ فنی نباید انتظارات توان فنی گلف را از این خودرو داشت. پیشرانه یک لیتری 3 سیلندری آن خیلی پر قدرت نیست و با قدرت 75 اسب بخار فقط می توند پاسخگوی رانندگی شهری بوده و نیازهای رانندگی خانواده ها را فراهم کند. با اینحال از نظر امکانات رفاهی و ایمن بودن نسبت به رقیبان خود در رده بالاتری قرار دارد.

 

5.رنو کایگر

این خودرو دارای پلتفرم مشابه نیسان مگنایت می باشد.یک کراس اوور شهری با طراحی ظاهری زیبا بوده و مشخصات فنی آن نیز همانند نیسان مگنایت شامل موتور یک لیتری با 3 سیلندر و قدرت 71 اسب بخار می باشد. دارای گیربکس دستی پنج سرعته بوده که از مزیت های آن محسوب می شود. شاید بتوان گفت از لحاظ ظاهری و فنی،می تواند رقیب خوبی برای خودروی وطنی پزو 206 تیپ 2 باشد.

 

6.داتسون ردی گو

داتسون ردی گو یک خودروی وارداتی ارزان قیمت جذاب است. این خودرو با ظاهر اسپرت و جذابش تبدبل به یک حودروی خواستنی و پر طرفدار بین نسل جوان شده است. قیمت این خودرو 3 هزار دلار می باشد.  با وجود طاهر زیبا و مشخصات فنی قابل قبول به نظر خودروی ارزشمندتری می رسد. این خودرو دارای پیشرانه 0.8 لیتری سه سیلندری  و تان تولید قدرت 53 اسب بخار را دارد. مصرف سوخت آن فوق العاده پایین یعنی 4.4 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد که تبدیل به یکی از گزینه های اقتصادی وارداتی برتر شده است.

 

7.هیوندای آئورا

هیوندای آئورا در واقع نسخه سدان هیوندای آی 20 می باشد. مشخصات فنی آن همانند آی 20 بوده کهاحتمالا آشنایی کامل با آن دارید. قیمت این خیوندا 7600 دلار می باشد که برای برند هیوندا این رنج قیمتی بی سابقه است.

از لحاظ فنی دارای پیشرانه 1.2 لیتری با توان تولید قدرت 82 اسب بخار و گیربکس دستی پنج سرعته می باشد. مصرف سوخت پایین پنج لیتر در هر 100 کیلومتر از مهمترین مزایای آن بوده و یکی از حودروهای اقتصادی عالی برای واردات می باشد.

 

8.فیات پالیو

فیات پالیو یک خودروی اقتصادی ارزان قیمت محصول کشور ایتالیا از برند فیات می باشد. این خودرو در کشورهای شرق اروپا و همچنین کشورهای در جال توسعه پر فروش و پر طرفدار است. قیمت آن 5500 دلار می باشد که با توچه به توان فنی آن بسیار خوش قیمت است و در لیست بهترین خودروی وارداتی ارزان قیمت جای میگیرد. دارای پیشرانه 1.4 لستری بوده و توان تولید قدرت 85 اسب بخار را دارد.

 

9.هیوندای EON

خودرویی با یرند معتبر و پرطرفدار هیوندای است که بازار پر رونقی در کشورهای آسیای شرقی دارد. این هاچ بک کوچک و جمع و جور دارای موتور با قدرت 67 اسب بخار می باشد که به نظر برای این خودرو مناسب می باشد. قیمت آن 4200 دلار یعنی تقریبا معادل 250 میلیون توان می باشد . در حال حاضر در کشورهای خارجی با پرداخت چنین مبلغ کمی می توان خودرو با برند هیوندای سوار شد. این خودرو می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای خودروهای ارزان قیمت واراداتی باشد.

 

10.رنو کوئید

قیمت این خودرو 3400 دلار یعنی حدود 200 میلیون تومان در کشور هند است که در کشور ما این رنج قیمت برای خودروی خارجی صفر کیلومتر با برند بنام رنو فعلا یک آرزو است. آخرین خودروی معرفی شده از لیست خودروی وارداتی ارزان قیمت از لحاظ فنی دارای پیشرانه 0.8 لیتری با قئرت 54 اسب بخار می باشد. بدلیل وزن سبک این خودرو براحتی به سرعت 140 کیلومتر در ساعت میرسد، هرچند که شتابی اولیه آن کم است و 16 ثانیه زمان می برد تا به به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

چه خودروی وارداتی ارزان در ایران مجوز دارد؟

طبق قوانین کشورمان خودروهای وارداتی باید شامل استانداردهای سازمان استاندارد، باشند. همین موضوع شاید مانع واردات بعضی مدلهای خارجی به ایران شود.  البته خودروهایی که به عنوان خودروی وارداتی ارزان قیمت در بالا معرفی شدند از لحاظ ایمنی دارای 4 ستاره از مراکز معتبر بودند و همچنین شامل خودروهای کم مصرف از نظر سوخت میباشند. پس امیدواریم چنین خودروهای ارزان اقتصادی با دارا بودن ایمنی قابل قبول و کم مصرف اجازه ورود به بارار کشورمان را پیدا کنند تا اقشار ضعیف جامعه نیز قادر به خریداری و استفاده از خودرو های مدرن و ایمن باشند.

4 پاسخ

  1. مطالبی که در جای جای سایت میذارین پر از نکته های مفیده و هر بار با خوندن مطالبی از این دست به سطح دانشم افزوده میشه تشکر ویژه از شما و مجموعه پرتلاشتون.

    1. خوشحالیم که مطلب برای شما مفید بوده و سپاسگذاریم که سایت امداد خودرو هیوندای آسیا سنتر را انتخاب کردید

  2. مقاله رو مطالعه کردم بسیار عالی و مفید بود . مخصوصا برای کسایی که قصد خرید خودرو وارداتی دارند توصیه میکنم حتما بخونن👏🏻👏🏻

    1. خوشحالیم که مطلب برای شما مفید بوده و سپاسگذاریم که سایت امداد خودرو هیوندای آسیا سنتر را انتخاب کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو