امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

شرایط فروش جک S5 کرمان موتور

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » مقالات » شرایط فروش جک S5 کرمان موتور
شرایط فروش جک S5 کرمان موتور

شرایط فروش جک S5 کرمان موتور، جک S3 و جک J4  محصولات شرکت کرمان موتور در سال 1403 اعلام شد.

طرح فروش این خودروها از مورخ 16/4/1403 شروع شده و تا 24/4/1403 ادامه خواهد داشت. این خودروها بصورت نقدی و اقساطی به فروش می رسند.

فروش نقدی خودروهای کرمان موتور،تحویل فوری بوده و در همان روز در سریعترین زمان ممکن تحویل مشتری خواهد شد.

طبق بخشنامه فروش اقساطی آن بصورت 18 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه می باشد. اقساط آن هرسه ماه یکبار می باشد که باید بابت مبلغ قسط، چک پرداخت شود.

بعد از پرداخت پیش پرداخت که همزمان با ثبت نام دریافت میگردد،موعد اولین چک اقساط در تاریخ 25/9/1403 خواهد بود.

این خودروها در رنگهای سفید، مشکی، خاکستری، قرمز، قهوه ای و آبی زنگاری عرضه می شوند.

وضعیت سند تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند. سند خودرو فقط با تسویه کامل از رهن شرکت خارج شده و آزاد می شود.

خودروها با بیمه بدنه واگذار می شوند که هزینه آن به مبلغ پیش پرداخت اضافه می شود.

همچنبن کلیه هزینه های مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه های جانبی که طبق قانون،مشتری باید پرداخت کند، بر اساس تعرفه های سال 1403 محاسبه شده و به مبلغ پیش پرداخت اضافه می شود.

در صورت تغییر تعرفه های موارد ذکر شده در زمان تحویل خودرو، مابه التفاوت آن را باید خریدار پرداخت کند.

شرایط فروش جک S5

با بررسی متخصصین امداد خودرو جک S5 امروزه خرید خودروهای خارجی برای بسیاری از هموطنان ما، یک رویا شده است. بدلیل گران قیمت بودن خودروهای آلمانی، ژاپنی و کره ای، خرید این خودروها برای اکثزیت افراد ،بسیار دشوار شده است.

به همین دلیل خودروهای چینی به سبب  قیمت نسبتا پایین آنها در مقایسه با دیگر خودروهای خارجی، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

محصولات شرکت کرمان خودرو از جمله خودروهایی هستند که بین ایرانیان، بسیار پر طرفدار شده اند. از جمله جک S5 بخصوص نیو فیس آن،یکی از خودروهای محبوب ایرانی هاست.

این خودرو بصورت نقد و اقساط فروخته می شود. قیمت نقد این خودرو در بازار حدود یک میلیاردو هفتصد میلیون تومان می باشد، که همزمان با پرداخت نقدی مبلغ در همان زور تحویل مشتری می گردد.

در فروش اقساط آن در بازار خودرو ،نصف مبلغ به عنوان پیش پرداخت دریافت شده و مابقی با توجه به توان بودجه خریدار به در خواست مشتری از چهار ماه به بالا با سود توافقی ماهیانه به اقساط پرداخت می گردد.

در ادامه این مطلب می خواهیم علاوه بر شرایط فروش جک s5 با این خودرو بیشتر آشنا شده و مزایا و معایب خرید این ماشین را با هم بررسی کنیم.

معرفی جک S5

محصولات شرکت کرمان موتور سالهاست که با تولید خودروهای جک، محبوبیت زیادی بین مردم ایران پیدا کرده است. جک S5 یکی از پر فروشترین و محبوب ترین خودروهای تولیدی کرمان موتور می باشد. شرکت کرمان خودرو با عرضه خودروی جک S5 نیو فیس، که خودرویی بسیار جذاب و لوکس می باشد،به محبوبیت خود کرده است.

جک S5 برای اولین بار درسال 1393 توسط شرکت کرمان موتور تولید شد. مدت ها بعد در سال 1399 با اعلام خبر تولید نسخه فیس لیفت شده جک S5، محددا دربین خودروسازان ایرانی توانست بخوبی بدرخشد. از سال 1400 جک S5، نیوفیس وارد بازار داخلی ایران شد.

مشخصات فنی جک S5

یکی از تفاوت های مهم نسخه لیفت شده با مدل های قبلی، مربوط به پیشرانه خودرو می شود. مدل نیو فیس جک S5 مجهز به به موتور 1.5 لیتری توربو شارز می باشد. در حالیکه جک S5 معمولی دارای موتور 2 لیتری بود.

اما برخلاف انتظار ، کاهش حجم نیم لیتری آن نه تنها ضعف آن محسوب نمی شود، بلکه راندمان و عملکرد مطلوبی را ارائه داده است.

مصرف سوخت بنزین جک S5

جک S5 نیو فیس در هر 100 کیلومنر 12 لیتر بنزین در داخل شهر مصزف می کند،در حالیکه برای طی کردن همین مسافت در جاده ، 7.1 لیتر بنزین مصزف میکند. با این حساب می توان گفت میانگبن مصرف سوخت  این خودرو برای هر 100 کیلومتر حدود  8.6 لیتر نیاز دارد.

جک S5 نیو فیس دارای باک بنزین با ظرفیت 55 لیتر، استاندارد آلایندگی یورو 5 و همچنین دارای سیستم EOBD   می باشد.

آپشن ها و امکانات جک S5

جک S5 نیو فیس مجهز به کروز کنترل، سانروف، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر سانترال، NAVIGATION ، تهویه اتوماتیک، آینه های برقی جانبی، گرمکن آینه ها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، اتولایت، دی لایت، قابل تنظیم بودن ارتفاع چراغ ها می باشد.

مزایای جک S5

توان فنی رضایت بخش

خودروی جک S5 دارای موتور سرحال توربو شارژ می باشد. به دلیل دارا بودن گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه، در رده خودروهای چابک قرار گرفته است که رانندگان می توانند رانندگی مهیجی را با این خودرو تجربه کنند.

حداکثر سرعت جک S5  را 180 کیلومتر در ساعت تخمین زده اند. در واقع یکی از مزایای اصلی جک S5 همین بخش فنی سرحال و چابک آن است کهرضایت اکثریت رانندگان را فراهم کرده است.

امکانات رفاهی مطلوب

جک اس 5 علی رغم اینکه یک کراس اور گرانقیمت نیست ولی امکانات و آپشن های تقریبا رضایت بخش و مطلوبی را برای رانندگان فراهم کرده است.

طراحی جذاب و لوکس ظاهری، راندمان فنی رضایت بخش، خدمات پس از فروش وسیع و گسترده، از جمله مزایایی هستند که مشتریان را خیلی زود جذب خود کرد.

از دیگر مزایای این خودرو خرید و فروش راحت و سریع آن می باشد.به علت پرطرفذار بودن این خودرو بازار دست دوم خوبی دارد و در حداقل زمان و قیمت مناسب به فروش میرسد.

جمع بندی شرایط فروش جک s5

علی رغم معایبی که این خودرو در کنار مزایای زیادش دارد ولی در مقایسه با خودروهای هم رده و هم قیمت جک اس5 ، میتوان گفت جک اس 5  نقاط قوت بیشتری دارد.

اگر مزایا و معایب جک اس5 و خودروهای هم رده آن را در کفه ترازو قرار دهیم،باز هم کفه سمت جک اس 5 از لحاظ مزایا سنگین تر خواهد بود و برای خرید جک اس 5 راحت تر می توان تصمیم گرفت.

در مقاله شرایط فروش جک S5 کرمان موتور سعی کردیم تمامی نیازها و اطلاعات لازم در ارتباط با نحوه ثبت نام برای این خودرو را در کنار مزایا و معایب خودرو برای شما شرح دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو