امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

5 تا از بهترین ماشین های یک میلیارد تومانی

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » امداد خودرو » 5 تا از بهترین ماشین های یک میلیارد تومانی
بهترین ماشین های یک میلیارد تومانی

به گزارش امداد خودرو هیوندای، با بودجه یک میلیارد تومان گزینه های زیادی برای خرید خودرو وجود دارند و میتوان یک ماشین خوب یک میلیاردی تهیه کرد. البته اکثر خودروها با رنج قیمتی یک میلیارد تومان شامل خودروهای چینی مونتاژ شده در ایران می باشند.

امروزه با پیشرفت خودروسازی کشور چین، ارتقا کیفیت ساخت و بالا بردن توان فنی ماشینهای چینی و از هم مهمتر پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوب، این خودروها گزینه های مناسبی برای خرید می توانند باشند. اگر بودجه خرید خودروی شما یک میلیارد تومان است، پس با آسیا سنتر همراه باشید تا در ادامه به معرفی و بررسی چند تا از بهترین ماشین های یک میلیارد تومانی بپردازیم.

بهترین ماشین های یک میلیارد تومانی

 

بسترن  B30

بسترن  B30

بسترن B30 یکی از محصولات شرکت بهمن خودرو است. این خودرو اتوماتیک که یک سدان خانوادگی اقتصادی می باشد، از سال 1396 در ایران عرضه شد. خودروی بسترن B30 رقبای وطنی زیادی دارد ولی ایمنی بالا و دارا بودن تجهیزات ایمنی قابل اعتماد، مواردی هستند که باعث شده از رقبای خود پیشی گرفته و هم سطح خودروهای وارادتی قرار بگیرد.

این خودرو دارای امکانات رفاهی خوبی بوده و رانندگی راحتی را می توان با آن تحربه کرد. بسترن B30 از لحاظ امکانات رفاهی رقابت شدیدی با دنا پلاس تولید ایران خودرو دارد. همچنین رقیب سرسختی برای دیگر سدان های اتوماتیک اقتصادی مانند تندر پلاس، جک جی 5 و جیلی می باشد.

پیشرانه این خودرو به نسبت رقیبان خود عملکرد خوب و اقتصادی تری دارد و با توجه به روند گران شدن قیمت سوخت، این ویژگی از اهمیت بالایی برای خریداران در ایران برخوردار خواهد بود.

 

آریزو 5 توربو

آریزو 5 توربو

شرکت خودروسازی چری ذر سال 2016  محصول حدید خود را با نام  آریزو 5 به بازار معرفی کرد. شرکت مدیران خودرو که شریک شرکت چری در ایران است شروع به تولید و عرضه آریزو 5 در بازار خودروی کشورمان کرد.

2 سال بعد پیشرانه خودروی آریزو 5 به توربوشارژ تجهیز شد و با گشتاور بیشتری به بازار عرضه شد و بدست خریداران رسید. آریزو 5 سالها در بازار حضور فعال داشنه و بازار خریدو فروش خوبی داشت. اما با گذشت سالها، زمان آن رسیده بود که شرکت مدیران خودرو، تغییراتی در ظاهر و بخش فنی آن داده شود تا مجددا بتواند جایگاه قبلی خودرو در بازار خودرو بدست آورد.

تغییراتی که در نسخه جدید ایجاد شده شامل جلو پنجره زنبوری کهکشانی، کالیبراسیون قرمز در چرخ های عقب و جلو و رینگ های پنچ پره اسپرت می باشند که  موجب زیبایی ظاهری  آریزو 5 شده اند. اما داخل کابین با تغییرات اساسی که انجام شده کاملا متحول گشته و از جذابیت زیادی برخوردار شده است.

آریزو 5 دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بوده و جعبه دنده آن شامل 9 دنده در حالت دستی بوده و دارای شتاب صفر تا صد حدود 10 ثانیه ای می باشد.

 

جک S3 اتوماتیک

جک S3 اتوماتیک

جک اس 3 یک کراس اور حمع و جور از تولیدات شرکت خودروساز چینی جک می باشد. کمپانی جک در ایران بسیار خوش نام بوده و محصولاتش در ایران از فروش بالایی برخوردار هستند. جک S3  محبوبیت خوبی نسبت به رقیبان خود دارد و حتی در بازار خودروهای کارکرده نیز پر طرفدار است.

شرکت کرمان موتور نماینده کمپانی جک در ایران می باشد که محصولات جک را بصورت مداوم به بازار عرضه کرده و خدمات پس از فروش خوبی را هم برای محصولات جک ارائه می دهد. جک S3  از جمله محصولاتی است که مورد استقبال مردم قرار گرفت .اگرچه هیچوقت نتوانست به اندازه برادر بزرگتر خود، جک S5 محبوبیت کسب کند.

این خودرو از لحاظ فنی شبیه خودروهای هاچ بک می باشد اما ارتفاع نسبتا بلند آن که باعث شده براحتی از ذست اندازهای معمولی عبور کند و فضای نسبتا جادار کابین و صندوق و بهره مندی از ویژگی های ظاهری شبیه  خودروهای SUV ، این خودرو را جذاب تر ساخته و از هاچ بک های معمولی متمایز کرده است. هرچند در مورد ظاهر نا هماهنگ آن انتقادهایی شده است، اما بسیاری ظاهر آن را زیباتر و جذاب تر از خودروهای ساده ای مثل رنو ساندرو می  دانند/

 

ام وی ام x22 pro اتومات

وی ام x22 pro اتومات

این خودرو کوچک ترین محصولات تولیدی شرکت چری است که به بازار ایران عرضه شد و  به دلیل قیمت پایین، جذابیت بیشتری برای مردم ایران داشت. کمپانی چری برخی از خودروهای خودرا با برند MVM به بازار ایران عرضه می کند.

خودروهای کراس اور شرکت چری با نام تیگو شناخته می شوند که در واقع خودروی ام وی ام x22 pro اتومات، همان تیگو 2 می باشد ولی در خود کشور چین با نام تیگو 3 به مشتریان عرضه می شود.

این کراس‌اور چینی دارای طراحی ظاهری بروز و رضایت بخشی می باشد. در حالیکه اگرنگاهی به نسخه‌ های اول X33 بیندازیم، متوجه می شویم که تا همین چند سال اخیر، ظاهر خودروهای چینی  اصلا با محصولات مدرن دنیا قابل رقابت نبودند. اما با تغییرات اساسی که در طراحی ظاهری محصولات جدید چری (MVM) انجام گرفته ، بخصوص خودروی ام وی ام X22، ظاهر زیباتر و رضایت بخشی دارند.

هایما s5 6 دنده اتوماتیک مدل 1401

هایما s5 6 دنده اتوماتیک مدل 1401

این خودرو در پاییز سال 1396 توسط شرکت ایران خودرو در خراسان عرضه شد و به تولید انبوه رسید. S5 سومین خودروی هایما عرضه شده در کشور ایران است. هایما S5 از کراس اورهای جمع و جور می باشد که مجهز به توربو بوده و بدلیل این ویژگی، تنها رقیبش هاوال H2 است. از نظر امکانات بسیار شبیه به جک اس 3 است با این تفاوت که دوربین 360 درجه و کروز کنترل از امکانات اضافه این خودرو است. در حالیکه جک S3 فاقد این آپشن ها است. تفاوت دیگر این دو خودرو در فرمان برقی جک S3 و فرمان هیدرولیک هایما S5 می باشد. صندوق عقب آن نیز فضای خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

ایران خودرو در سال 1400 نسخه جدید هایما S5 را به بازارعرضه کرد. تغییراتی در جهت بهبود این نسخه نسبت به نسخه قبلی صورت گرفته بود ، اما مهمترین تغییر در گیربکس آن اتفاق افتاد. گیربکس CVT هایما S5نسخه قبلی به گیربکس اتوماتیکAT در نسخه جدید تغییر یافته است. اما در ظاهر آن تغییر قابل توجهی به جز رنگ قرمز کالیبرهای ترمز، صورت نگرفته است. همچنین بهینه سازی موتور، دسته موتور، راذیاتور، پلوس های جلو و سوییچ انجام گرفته است.

 

در این مقاله لیستی از بهترین ماشین های یک میلیارد تومانی را برای شما معرفی کردیم. شما هم اگر خودرویی در این رنج قیمت می شناسید می توانید نام و اطلاعات آن را در بخش نظرات با ما و دیگر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو