امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

بهترین ماشین ایرانی برای خرید

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » مقالات » بهترین ماشین ایرانی برای خرید
بهترین ماشین ایرانی برای خرید

به گزارش امداد خودرو هیوندای، در سال های اخیر شرایط خرید خودرو سخت و پیچیده شده است. از لحاظ قیمتی فاصله زیادی بین قیمت کارخانه و بازار بوجود آمده است. به همین دلیل ارزش واقعی خودروها مشخص نیست و اکثر قیمتهای تعیین شده در واقع همان حباب قیمتی هستند. با اینحال خودروهایی را هم می توان یافت که دارای قیمت های معقول تر و کیفیت بهتری در مقایسه با خودروهای هم سطح خود هستند.

از سال 1400 رقابت کیفیتی بین خودروسازان ایرانی بوجود آمد و هر کدام سعی داشتند خودروی با کیفیت تری را به بازار داخلی عرضه کنند. طبق بررسی و گزارشات شرکت بازرسی و استاندارد کیفیت، حودروهایی که در ادامه معرفی می کنیم ازبا کیفیت ترین خودروهای داخلی معرفی شده اند.

با آسیا سنتر همراه باشید تا بهترین خودروهای داخلی رااز لحاظ کیفیت و قیمت برای خرید معرفی کنیم:

 

بهترین ماشین ایرانی برای خرید با قیمت کم

تیگو V از مدیران خودرو  با سه ستاره

در سال 1400، تیگو 7 یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین خودروهای داخلی شناخته شد . این خودرو از محصولات مدیران خودرو یا همان MVM می باشد و توانسته سه ستاره کسب کند. البته ستاره های تیگو برای طراحی ظاهری آن نیست بلکه بدلیل کیفیت بالای فنی آن می باشد. تیگو 7 دارای دو آپشن ویژه اتوهلد و ترمز پارک برقی می باشد که پارک کردن را بسیار راحت می کند و گزینه مناسبی برای خریداران است.

 

هایما S7 اتوماتیک با 4 ستاره

هایما 7 یکی از کراس اوور های تک دیفرانسیل است که در زمان قدرت نمایی SUVها و شاسی‌بلندها وارد بازار داخلی شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت . این خودرو توسط ایران خودرو  عرضه شد و توانست بازار پر رونقی داشته باشد.

البته شاسی بلندهای تک دیفرانسیل خیلی قابلیت آفرود نداشته و در جاده های ناهموار معمولا کارامد نیستند. این خودروها فاقد شاسی یکپارچه و سیستم چهار چرخ متحرک می باشند. اما محبوبیت کراس اوورها بین مردم بقدری زیاد است که ترجیح می دهند بجای خرید سدان های کارامدتر و چابک تر با برند معتبرتر به سراغ  کراس اوورهای  هم قیمت این سدان ها حتی با برند ضعیف تر ببروند. شاید دلایل آن ابهت کراس اوورها  و شاید پیروی از مد باشد . به هر دلیلی که باشد از معایب آنها چشم پوشی کنند تا به هدف داشتن خودروی شاسی بلند برسند.

هایما S7 ، این خودروی وطنی هم شامل کراس اوورهایی است که با داشتن قیمتی تقریبا مشابه سدان های با برند معتبر، فقط بدلیل شاسی بلند بودن و دارابودن زیبایی ظاهری، توانست توجه مردم را جلب کرده و بازار فروش خوبی را رقم بزند.

 

دنا پلاس توربو اتوماتیک با 5 ستاره

دنا پلاس یکی دیگر از خودروهای لیست معرفی بهترین ماشین ایرانی برای خرید است.

در ابتدای ورود دنا پلاس به بازار، با قیمت نامعقول و عجیب غریبی عرضه شد. اما بعد از مدت نه چندان طولانی قیمت این خودرو کاهش پیدا کرده و تقریبا معقول شد. مخصوصا با افزایش قیمت رقیبان دنا پلاس، قیمت این فرزند جدید ایران خودرو ، توحیه پذیرتر شد. امروزه یکی از ارزانترین حودرو های اتوماتیک وطنی محسوب می شود که توحه بسیاری ازمردم را برای خرید جلب کرده است.

با عرضه خودروهای دنا و شاهین می توان گفت تحولی در صنعت خودروسازی داخلی در حال اتفاق افتادن است. هرچند که تولید آنها نوآوری محسوب نمی شود و فقط  شامل چند تغییر جزئی و کلی در همان پلتفرم قدیمی و تقریبا از رده خارج می باشد. دنا در واقع نسخه بروز شده و فیس لیفت شده سمند است که در مرحله اول فقط در ظاهر آن تغییراتی انجام گرفت و به نام دنا روانه بازار شد. در نسخه بعدی یعنی دناپلاس، علاوه بر تغییرات ظاهری در قسمت فنی آن هم دستخوش تغییرات شد و با اضافه شدن آپشن های توربو و گیربکس اتوماتیک  توانست بازارموفقی در بازار خودرو کسب کند.

 

کوییک با 4 ستاره

کوییک یکی از محصولات جدید شرکت سایپا، خودروساز وطنی می باشد که برای اولین بار در سال 1396 روانه بازار شد. این خودرو را می توان به عنوان ارزان ترین هاچ بک اتوماتیک ایرانی معرفی کرد که قیمتش حتی از پژو 206 هم کمتر می باشد.

این خودرو در واقع نسخه تغییر یافنه ای از پلتفرم قدیمی می باشد. شرکت سایپا با ایجاد تغییرات ظاهری در تیبا، این محصول جدید را تولید کرد. البته این تغییرات فقط محدرد به ظاهر بود و در بخش فنی تغییراتی ایحاد نشده بود. اما بدلیل ظاهر جدید و قیمت مناسب آن، به سرعت توانست حایگاه خوبی در بازار خودرو بدست آورد.

پس از گذشت زمان نه جندان زیادی که از حضور موفق کوییک گذشت، سایپا اقدام به تولید نسخه های کوییک R که مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT بود و نسخه کوییک R پلاس، نمود. کوییک R پلاس نسخه فول این خودرو می باشد.

کوییک بدلیل قیمت پایین تر از 206 و همچنین دارا بودن گیربکس اتوماتیک ، توانسنه از رقبای هم قیمت خود پیشی بگیرد و  به یک گزینه پرطرفدار بخصوص در بین نسل جوان تبدیل شود. امروزه خودروهای اتوماتیک محبوبیت زیادی دارند و کوییک نیز با دارا بودن گیربکس اتومات و قیمت مناسبش می تون انتخاب خوبی برای تردد در سطح شهر باشد.

 

سخن پایانی / بهترین ماشین ایرانی برای خرید

ما در مجموعه آسیا سنتر سعی داشتیم تا بهترین ماشین ایرانی ارزان برای خرید را از لحاظ کیفیت و قیمت به شما معرفی کنیم. لیست خودروهایی که به شما ارائه شده دارای حباب قیمتی کمتر و در نتیحه قیمت مقرون به صرف تری داشتند. اگر واقع قصد خرید خودرو ایرانی دارید به شما توصیه می کنیم به خودروهای معرفی شده یه مقدار جدی تر فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو