امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

5 تا از ارزان ترین خودروهای جهان (پیشنهادی)

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » مقالات » 5 تا از ارزان ترین خودروهای جهان (پیشنهادی)
ارزان ترین خودروهای جهان

خودروهای ارزان قیمت از بازار پر رونقی برخوردار هستند. به همین دلیل ارزان ترین خودروهای جهان در زمره خودروهای پر فروش و مهم قرار گرفته اند.
این خودروها بدلیل اقتصادی و به صرفه بودن، فروش بالا، فراوانی قطعات یدکی،مالیات پایین و بیمه ارزان، معمولا  جز انتخاب اول خانواده ها قرار گرفته اند.
به همین دلیل، خودروسازان تلاش می کنند تا با تولید خودروهای اقتصادی با کیفیت، طراحی زیبا و امکانات رفاهی خوب سهمی در این بازار پر رونق داشته باشند.

ارزان ترین خودروهای جهان

در این مقاله قصد داریم چند نمونه از ارزان ترین خودروهای جهان با قیمت زیر ۲۰۰۰۰ دلار را به شما معرفی کرده و سپس به بررسی آنها بپردازیم. پس با امداد خودرو هیوندا همراه باشید تا از قیمت و مشخصات آنها مطلع شوید.

خودروی کیا سراتو (۱۵۸۹۰ دلار)

کیا یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و ارزان جهان می باشد که با ظاهری جذاب، امکانات رفاهی متنوع و قیمت بسیار مقرون به صرفه وارد بازار خودرو شد. این خودرو با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و در رده پر فروش ترین خودروهای کیا در ده سال اخیر قرار گرفت. کیا سراتو دارای گارانتی اصلی پنج ساله همراه با گارانتی سیستم انتقال قدرت ده ساله می باشد.

نسل اول سراتو کیا که به بازار ایران هم راه پیدا کرد، در سالهای 2003 تا 2009 تولید و به بازار جهانی عرضه شد. اما نسل دوم آن موفقیت عظیمی را برای شرکت کیا به همراه آورد که فروش خوبی در آمریکا و بعضی کشورها داشت. تولید نسل سوم سراتو ازسال 2013 شروع شده و تا به امروز در خط تولید کیا قرار دارد. این خودرو از پیشرانه 1.8 لیتری و جعبه دنده شش سرعته بهره مند می باشد.

 

دومین خودروی ارزان، مزدا ۳ (۱۶۹۴۵ دلار)

خودروی مزدا ۳ با نسل جدیدی که عرضه کرد ، بسیار مورد تحسین کارشناسان خودرو قرار گرفت. این خودرو با دارا بودن پیشرانه 2 لیتری و جعبه دنده ی شش سرعته از عملکرد خوبی برخوردار است. مزدا ۳ با گارانتی 3 ساله اصلی و گارانتی سیستم های انتقال قدرت پنح ساله به مشتریان ارائه می شود.

همچنین از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است و حتی مشتریان می توانند با 6000 دلار پرذاخت اضافی از آپشن هایی بیشتری بهره مند شوند.

 

ماشین تویوتا کرولا (۱۶۹۵۰ دلار)

تویوتا کرولا حضور بسیار موفقی دربازار خودرو ایران و جهان داشت و ذر ابتدای جضورش به شدت مورد توجه خریذاران خودرو قرار گرفت. بعد از سالها که از حضور تویوتا کرولا می گذرد، همجنان می توانید این خودرو را سرحال، سالم و سرپا در خیابان های شهر مشاهده کنید.

آخرین نسل تویوتا کرولا که در بازار جهانی با کدهای E170 و E180 معرفی می شوند،در سالهای 2014 تا 2017 به بازار ایران عرضه شد. این نسل که نسل یازدهم تویوتا کرولا بود بدلیل استهلاک پایین و مقرون به صرفه بودن، بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفت و همواره از جایگاه خاصی  برخوردار است.

اما موفقیت های تویوتا کرولا با ممنوع شدن واردات خودرو به ابران، متوقف شد. بعضی از مدلهای این خودرو به تاکسیرانی بین شهری و فرودگاهی نیز توانست راه پیدا کند.

 

ماشین سوم، فورد فوکوس (۱۷۱۷۰ دلار)

خودروی فورد فوکوس (Ford Focus) آخرین حودروی تولید شده کمپانی فورد است.  این خودرو از سال 1998 شروع به تولید و عرضه به بازارجهانی خودرو شد ولی از سال 2002 فروش آن بسیار پر رونق شد. فورد فوکوس از بهترین نمونه های هاچ بک دنیا به حساب می آید. شرکت فورد با اضافه کردن امکانات خاص بر روی یک مدل معمولی فورد توانست نوآوری هوشمندانه ای را بکارگیرد و خودروی فوکوس را با نشان RS تولید کند.

این نشان نمایانگر قدرت واقعی در محصولات فورد می باشد. RS مخفف دو کلمه Rally Sport می باشد.فورد فوکوس خوذرویی اقتصادی است که مردم عادی نیز توانای خرید آن را براحتی دارند.  مدل آر-اس(RS) دارای موتور پنج سیلندر 2.5 لیتری و 4 چرخ محرک می باشد.

نسل اول اسکورت 1600 (Escort) اولین ماشین اسپرت جاده ای بود. حودروهای اسکورت فورد در مسابقات رالی دنیا، موفقیت های چشم گیری بدست آوردند. کمپانی فورد همواره در جستجوی راهی برای استفاده بیشتر از این موفقیت اسکورت های رالی بود.به همین دلیل مدلهای زیادی (20 مدل)این نمونه ئارد حاده ها کرد. آخرین مدل RS در سال 2015 تولید و عرضه شد.

 

هیوندای الانترا (۱۷۲۵۰ دلار)

هیوندای الانترا آخرین خودروی مقاله ارزان ترین خودروهای جهان است که از پرطرفدارترین خودروهای برند هیوندا می باشد. تمام مدلهای هیوندای الانترا دارای کیفیت مناسب، عملکرد خوب، استهلاک پایین، قیمت مقرون بصرفه و هزینه های نگهداری پایین، بوده و خودروهای قابل اعتمادی می باشند. اما نسل پنجم هیوندای الانترا  یا همان MD  موفق شد جایگاه ویژه ای در بین سایر مدلها کسب کند.

اما هیوندای الانترای MD اولین نسخه از این برند می باشد که بدلیل ظاهر زیبا، امکانات رفاهی مجهز و ایمنی بالا توانست با برندهای دیگر ازقبیل هوندا و تویوتا رقابت شدیدی داشته باشد و در بازار جهانی محبوبیت بدست آورد.

 

خودروهای معرفی شده در این لیست از بهترین خودروهای ارزان قیمت جدا شده و در لیست قرار گرفته اند. شما هم اگر خودروی با کیفیت ولی ارزان قیمتی میشناسید کافی است آن را در نظرات به ما معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو