امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا در تهران

اگر از صاحبین خودرو کیا بوده و به دنبال امداد خودرو کیا در تهران هستید، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. این خودرو ها بسیار مدرن و پیشرفته هستند و برای تعمیر و نگهداری آن ها به نیرو هایی متخصص و کاملا مجرب احتیاج دارید. از این رو باید یک مرکز امداد خودرو  بسیار معروف و پیشرفته انتخاب کنید که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن اتومبیل شما را عیب یابی کرده و مشکل ایجاد شده را بر طرف کند. امداد خودرو هیوندا آسیا سنتر با در اختیار داشتن کادر تعمیرگاهی بسیار حرفه ای می تواند انتخاب هوشمندانه و مناسبی برای شما باشد.

شماره تماس امداد خودرو کیا

 

امداد خودرو شبانه روزی کیا در تهران

اگر به دنبال یک مرکز معتبر امداد خودرو کیا در تهران هستید که به صورت شبانه روزی باز باشد و به مشتری خدمات ارائه دهد، امداد خودرو آسیا سنتر می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای برقراری تماس با این مجموعه کافیست که با شماره تلفن 09121441224 تماس بگیرید تا پشتیبان های این مجموعه شما را راهنمایی کرده و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه دهند. این مجموعه ۲۴ ساعت شبانه روز فعال بوده و در صورت نیاز به محل شما نیرو اعزام می کند. نیرو های فعال در این مجموعه کاملا مجرب و کارآزموده هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.

این تعمیرکاران با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و مدرن ترین دستگاه ها خودرو شما را عیب یابی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر می کنند. این نیرو ها کملا تخصصی فعالیت می کنند و قسمت های مختلفی از خودرو را تعمیر می کنند. برخی از آن ها به تعمیرات مکانیکی این خودرو ها پرداخته و بعضی دیگر از آن ها به تعمیرات برقی و الکترونیکی اتومبیل ها می پردازند. نیرو هایی نیز وجود دارند که در زمینه رنگ و نقاشی خورد نیاز دارند و افرادی هم هستند که به بررسی و تعمیر سیستم های گرمایشی و یا سرمایشی می پردازند.

 

لیست انواع امداد خودرو کیا در تهران

برای تعمیر خودرو های زیر می توانید با امداد خودرو کیا تماس بگیرید.

امداد خودرو اسپورتیج در تهران برای تعمیر در محل، یدک کش خودرو کیا اسپورتیج، باطریساز سیار و… می توانید با ما تماس بگیرید.
امداد خودرو کیا اپتیما در تهران امداد خودرو کیا برای خودروهای اپتیما نیز کلیه خدمات امدادی نظیر تعمیر، حمل خودرو با یدک کش، تعمیر باطری در محل و…. را ارائه می دهد.
امداد خودرو کیا سراتو در تهران برای انواع خودروهای کیا سراتو نیز می توانید روی تیم آسیا سنتر حساب کنید.
امداد خودرو سورنتو در تهران از جمله دیگر خدمات امداد خودرو کیا در تهران می توان امداد خودرو سورنتو اشاره کرد که به صورت سیار و در محل اجرا می شود.
امداد خودرو کارنیوال در تهران خودرو  کارنیوال از خودروهای محبوب کیا است برای تعمیر سیار می توانید با ما تماس بگیرید.
امداد خودرو ریو در تهران امداد خودرو ریو نیز یکی دیگر از خدمات امداد خودرو کیا در تهران که به صورت تخصصی توسط تیم ما ارائه می شود.
امداد خودرو کیا هیوندا در تهران از جمله خدمات تخصصی امداد خودرو کیا می توان به امداد خودرو هیوندا اشاره کرد که به شکل حرفه ای و فوری توسط آسیا سنتر ارائه می شود.
امداد خودرو پیروس در تهران برای تعمیر خودرو های پیروس، حمل خودرو با یدک کش، باطریساز سیار در تهران با تیم متخصص آسیا سنتر تماس بگیرید.

 

سرویس دوره ای امداد خودرو کیا در تهران

همه خودرو ها برای داشتن عملکرد مناسب در حین رانندگی به سرویس و بررسی های دوره ای احتیاج دارند، اتومبیل های برند کیا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. فواصل زمانی که برای این کار در نظر گرفته می شود، با توجه به نوع خودرو و نظر شرکت سازنده تعیین می شود. مرکز امداد خودرو آسیا سنتر یکی از برترین مجموعه های تعمیرگاهی در تهران است که به خوبی خودرو ها را سرویس کرده و مورد بازرسی قرار می دهد. مهم ترین خدماتی که توسط مجموعه امداد خودرو کیا در این زمینه به مشتریان ارائه می شود، عبارتند از:

  • تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
  • تعویض فیلتر هوا و فیلتر سوخت
  • بررسی فشار هوا در لاستیک ها
  • بررسی تعویض فرمان و تسمه ها
  • بررسی و تعویض سیستم ترمز و دیسک ها
  • بررسی و تعویض سیستم تعلیق
  • بررسی و تعویض سیستم تهویه و فیلتر هوای کابین
  • بررسی و تعویض سیستم ترمز و روانکار ها
  • بررسی سیستم الکتریکی

مهم ترین اقدامات امداد خودرو کیا در تهران

امداد خودرو کیا در تهران اقدامات مختلفی برای خودرو ها انجام داده و خدمات متفاوتی به مشتریان خود ارائه می دهد. این مرکز خودرو های برند کیا مانند سراتو، اسپورتیج و سورنتو امداد خودرو هیوندا و … را تحت حمایت و پشتیبانی خود قرار داده و تعمیرات فنی لازم را انجام می دهد. این مجموعه به محل مورد نظر شما آمده و اقدامات مختلفی مانند تعویض لاستیک، شارژ باطری، تعمیرات سیستم برقی و … را انجام می دهد. این نیرو ها همچنین در شرایط ضروری مانند گم کردن کلید و یا تمام شدن بنزین نیز به شما کمک می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شوند.

گاهی اوقات ممکن است خودرو شما در محل تعمیر نشده و نیاز به تعمیرگاه داشته باشد. در این شرایط یدک کش مناسبی اعزام شده و خودرو را با ایده آل ترین و امن ترین شرایط ممکن به  مرکز تعمیرگاهی مجموعه منتقل می کنند. بنابراین این مرکز تنوع بالایی از خدمات را به دارندگان خودرو کیا ارائه می دهد تا خودو شما در کوتاه ترین زمان ممکن عیب یابی شده و تعمیر شود.

امداد کرمان موتور در سراسر تهران

خوشبختانه امداد خودرو کرمان موتور آسیا سنتر، خدمات امدادی جک s5  و سایر خودروهای کرمان موتور را در سراسر تهران ارائه می دهد. شما می توانید در هر یک از مناطق تهران با ما تماس گرفته و برای انواع خدمات تعمیر خودرو در محل، حمل خودرو و باطریساز سیار کرمان موتور، با ما تماس بگیرید.

 

امداد خودرو فوری کیا در تهران

ممکن است در برخی اوقات خرابی خودرو به صورت غیر منتظره ای پیش بیاید. این اتفاق ممکن است سبب توقف و عدم حرکت خودرو شود. اگر شما به تعمیرگاه در نزدیکی خود دسترسی نداشته باشید، قطعا تماس با شماره تلفن امداد خودرو کیا فوری در تهران بهترین انتخاب ممکن است. خودروهای کیا شامل خودروهایی نظیر سراتو، اپتیما، هیوندا و…. شده که هر یک برای تعمیر به دانش فنی بالایی نیاز دارند. برای عیب یابی و رفع مشکل خودرو های kia لازم است تا با یک امداد خودرو معتبر تماس بگیرید. آسیا سنتر با در اختیار داشتن تیمی متعهد و مجرب برای خدمات امداد خودرو در اختیار شما بوده و خیلی فوری خود را به محل مورد نظر، می رساند. پس از برقراری تماس شما با مجموعه، تیم ما در اسرع وقت خود را به موقعیت مکانی شما می رسانند.

هزینه تعمیر توسط امداد خودرو کیا در تهرانپارس

امداد خودرو کیا در تهران با توجه به فاکتور های مختلفی از شما هزینه دریافت می کند. نوع خودرو و قیمت قطعات مختلف آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در تعیین این قیمت ها داشته باشد. علاوه بر آن نوسانات قیمت دلار اجازه ثابت ماندن قیمت ها را نمی دهد و برای اطلاع از قیمت روز تعمیرات این خودرو ها بهتر است که با پشتیبان های فعال در امداد خودرو آسیا سنتر در تماس باشید. این مجموعه عیوب متفاوت خودرو را شناسایی کرده و آن ها را بر طرف می کند.

در نتیجه نوع عیب، مدت زمان لازم برای عیب یابی و تعمیر این خودرو ها تاثیر بسیار زیادی در تعیین هزینه ها دارد. این هزینه ها با توجه به معیار های متفاوتی تعیین می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • هزینه ارسال نیرو و یدک کش ها
  • هزینه تشخیص مشکل خودرو
  • هزینه تعمیرات فوری در محل
  • هزینه قطعات مصرفی مورد نیاز
  • هزینه تجهیزات و ابزار های مورد استفاده
  • هزینه حمل خودرو تا تعمیرگاه

 

شماره تلفن امداد خودرو کیا در تهران

از آنجایی که تعمیر خودروهای کیا بسیار حساس بوده و باید توسط افراد متخصص انجام شود، لازم است تا برای تعمیر انواع خودروهای کیا، با شماره تلفن امداد خودرو کیا در تهران  09121083686 تماس بگیرید. تفاوتی ندارد که مدل خودروی کیا شما چه بوده و یا دچار چه مشکلی شده باشد؛ مجموعه آسیا سنتر به واسطه داشتن تیمی متعهد و مجرب می تواند در هر لحظه و هرجا در تهران مشکل خودروی شما را حل کند. در آسیا سنتر تعمیرات خودرو توسط حرفه ای ترین افراد انجام می شود.

کلام آخر  امداد خودرو کیا در تهران

اگر به دنبال امداد خودرو کیا در تهران هستید، بهتر است که به امداد خودرو هیوندا آسیا سنتز مراجعه کنید. این مجموعه تعمیرگاهی با در اختیار داشتن نیرو های مجرب و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و ابزار ها همواره در تلاش است تا برترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه با کیفیت ترین خدمات را در مناسب ترین قیمت ها در اختیار افراد قرار داده و ۲۴ ساعت شبانه روز فعال می باشد.

شما برای رفع هر گونه مشکل در رانندگی می توانید با این مرکز تماس گرفته و از آن کمک بخواهید. این مجموعه نیرو های خود را در اسرع وقت به سمت شما اعزام کرده و در صورت نیاز خودرو را تا تعمیرگاه حمل می کند. آسیا سنتر علاوه امداد خودرو کیا، خدمات امداد خودرو کرمان موتور، بنز، امداد خودرو تویوتا و کلیه خودروهای خارجی را در تهران ارائه می دهد.

سوالات متداول برای امداد خودرو کیا در تهران

  1. در امداد خودرو هیوندا آسیا سنتز چه خودرو هایی تعمیر می شوند؟

این مجموعه برند های مختلفی از خودرو را تعمیر می کند که هیوندا، کیا، مزدا، بی ام و، تیوتا و بنز از همین ترین نمونه از این اتومبیل ها می باشند.

  1. آیا امداد خودرو هیوندا آسیا سنتز در مناطق مختلف تهران نمایندگی دارد؟

بله، این مجموعه به دلیل تسریع در خدمات و دسترسی آسان مشتریان در بخش های مختلف شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تهران نمایندگی داشته و به مشتریان خدمات مختلفی ارائه می دهد.

  1. آیا مجموعه امداد خودرو کیا برای باطری سازی خودرو نیز نیرو اعزام می کند؟

بله، این مجموعه برای رفع مشکلات باطری شما نیز نیرو اعزام کرده و هر گونه خدمات تعمیر، باطری به باطری و یا تعویض باطری را به مشتریان ارائه می دهد.

18 پاسخ

  1. من تجربه دو بار استفاده از خدمات این مرکز بهم ثابت کرده که مکان مناسبی برای اعتماد کردنه خصوصا اینکه مشتری مداری حرف اول رو میزنه تو این مرکز.

    1. خوشحالیم که از خدمات مجموعه ما رضایت داشتید. سپاسگذاریم که امداد خودرو کیا آسیا سنتر را انتخاب کردید و تشکر از نظرات خوبتون

  2. سلام بنده تجربه استفاده از خدمات آسیاسنتر رو داشتم بسیار عالی با دقت ایراد ماشین رو پیدا کردن و مشکل رو برطرف کردن با ی قیمت خیلی مناسب واقعا ممنون

  3. سلام وقت بخیر امداد خودرو آسیا سنتر چه محل های رو پوشش میده و اینکه در هرساعت از شبانه روز که بخوایم میتونیم تماس بگیریم؟

    1. امداد خودرو آسیا سنتر در کل هفته بصورت شبانه روزی در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

  4. یکی از مراکز معتبر و فنی تخصصی میدونم این مجموعه رو و از باب مقایسه با سایر جاهایی که خدماتشون رو تجربه کردم یک سر و گردن بالاترن و اینو با توجه به دفعات مختلف استفاده از خدمات این مرکز گفتم … آرزوی موفقیت دارم برای این مجموعه پر تلاش.

    1. دوست عزسز سپاسگذاریم که مرکز اوذاذ خودرو آسیا سنتر را انتخاب کردید و بشسار خرسندیم که از خدمات ما رضایت داشتید.

  5. من امداد خودرو کیا رو یکی از بهترین مراکز امدادی کشور میدونم … من چندین بار به عناوین مختلف رجوع داشتم بهشون و باید بگم بینظیر عمل میکنن پیشنهاد میدم در صورت ضرورت یکبار امتحانشون کنین.

    1. رضایت شما باعث افتخار ماست. سپاسگذاریم که امداد خودرو کیا آسیا سنتر را انتخاب کردید.

  6. امداد خودرو کیا رو من جزو مراکز معتبر میدونم و با دو بار مراجعه به این مرکز و رضایت کامل در این دو بار مراجعه به این نتیجه رسیدم که ارزش اعتماد کردن و مراجعه رو دارن و از بابت هزینه هم بسیار منصفن خوشبختانه.

  7. امداد خودرو کیا رو اگر بخوام به برترین ویژگیش نسبت به سایر مراکز خدمات خودرو اشاره کنم باید بگم آن تایم بودن و همیشه در دسترس بودن برترین ویژگی این مرکز از دیدگاه منه جدا از اینکه کادر بسیار مجربی هم دارند … سپاس از شما.

  8. یکی از معتبرترین مراکز تشخیص مسائل فنی خودرو هستش و من در دو ماه گذشته دو بار از خدماتشون بهره گرفتم و هر بار راضی بودم خواستم هم تشکری کرده باشم هم تجربه استفاده از خدمات این مرکز رو با بقیه دوستان له اشتراک بذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو