امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

امداد خودرو کرمان موتور

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » امداد خودرو » امداد خودرو کرمان موتور
امداد خودرو کرمان موتور

آسبا سنتر کلیه خدمات امداد خودرو کرمان موتور را ارائه می دهد.برای تعمیر خودرو های کرمان موتور(هیوندای،جک JAC،لیفان و کی ام سیKMC )در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره امداد خودرو کرمان موتور آسیا سنتر تماس گرفته و در کم ترین زمان ممکن مشکل خودرو خود را حل کنید. آسیا سنتر خدمات امداد خودرو های کرمان موتور را برای تمامی مناطق شمال تهران، جنوب، شرق تهران و غرب تهران در نظر گرفته است.

امداد خودرو کرمان موتور در تهران

شما می توانید با خیال راحت تعمیر و حمل خودروهای لوکس خود را به مجموعه ما بسپارید. مجموعه آسیا سنتر کلیه خدمات امدادی خودرو  نظیر حمل خودرو با یدک کش، تعمیر خودرو در محل در تهران، تعویض روغن در محل و… را به صورت کاملا تخصصی ارائه می دهد. در مجتمع تعمیرگاهی آسیا سنتر ،تیم مجرب و متعهدی مشغول به کار هستند که می توانند مشکل خودرو های کرمان موتور وکلیه خودروهای وارداتی را به بهترین شکل ممکن حل کنند. در ادامه به طور کامل در مورد خدمات و ویژگی های امداد خودرو کرمان موتور در تهران توضیحاتی را بیان می کنیم.

 

شماره تماس امداد خودرو  کرمان موتور 

خدمات امداد خودرو کرمان موتور در تهران

امداد خودرو کرمان موتور آسیا سنتر با داشتن تیمی مجرب و اختصاصی برای هر یک از خدمات سعی دارد تا با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز کمک کند و از این طریق رضایت آن ها را جلب کند. فرقی نمی کند در چه روز و چه ساعتی از شبانه روز به امداد خودرو نیاز داشته باشید، شما می توانید با برقراری تماس با شماره امداد خودرو کرمان موتور در تهران، در هر کجای تهران از مجموعه ما کمک بخواهید. پس از تماس شما، تیم حرفه ی ما بلافاصله به موقعیت مکانی شما اعزام شده و  خدمات لازم را به شما ارائه می دهند.

خدماتی نظیر باطریساز سیار کرمان موتور، بنزین سیار، تعویض لاستیک خودرو کرمان موتور در محل و…. با جدیدترین تجهیزات و به شکل حرفه ای به شما عزیزان ارائه می شود. تعمیرکاران سیار کرمان موتور در مورد انواع خودروهای این برند اطلاعات کافی داشته و برای تعمیر آن ها مهارت بسیار زیادی دارند. از این رو می توانند در کم ترین زمان ممکن سلامت خودرو شما به راحتی بازگردانند. آسیا سنتر به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی بوده و می تواند سلامت و رفاه رانندگان عزیز درهر نقطه از تهران را تضمین کند.

امداد خودرو کرمان موتور در شمال تهران

آسیا سنتر برای امداد رسانی به خودرو ها کلیه مناطق شمالی تهران را پوشش می دهد. شما می توانید برای یدک کش، تعمیر باطری، مکانیک سیار کرمان موتور و…. در هر یک از مناطق شمالی تهران الهیه، جردن، ونک، اوین و…. با ما تماس بگیرید.

امداد کرمان موتور در جنوب تهران

اگر در مناطق جنوبی تهران ساکن هستید، می توانید برای دریافت کمک جهت حل مشکل خودروهای کرمان موتور، با ما تماس بگیرید. مجموعه آسیا سنتر با داشتن تیمی مجرب و متعهد در هر لحظه و هر مکانی در تهران همراه شما بوده و برای رفع مشکل خودرو به شما کمک می کند. تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو کرمان موتور در شرق تهران

در بخش شرقی تهران، تردد زیادی وجود داشته و نیاز به خدمات امداد کرمان موتور بسیار زیاد است و معمولا در این مناطق تصادفات و خرابی خودرو به وفور اتفاق می افتد. از آنجایی که خودروهای کرمان موتور لوکس و گران قیمت هستند، باید برای تعمیر و حل سایر مشکلات آن، از تعمیرگاه های تخصصی و مولتی برند کمک بگیرید. شما می توانید برای هر گونه خدمات امداد خودرو کرمان موتور در شرق تهران با ما تماس بگیرید.

امداد کرمان موتور در غرب تهران

در صورتی که در هر یک از مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، صادقیه، گلستان، جنت آباد، اکباتان، پونک و سایر مناطق غربی تهران نیاز به امداد کرمان موتور داشتید، آسیا سنتر در خدمت شماست. ما به صورت تخصصی کلیه خدمات اعم از تعمیرکار سیار کرمان موتور، سوخت رسانی سیار، باطری به باطری، تعمیر موتور را به صورت ضمانتی و شبانه روزی، ارائه می دهیم. برای تعمیر خودرو جک s5، لیفان و سایر خودرو های برند کرمان موتور می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

خدمات امداد خودرو کرمان موتور

امداد خودرو کرمان موتور سیار در تهران

امداد خودرو کرمان موتور از خدمات مهم و با ارزشی است که در مجموعه آسیا سنتر ،برای رانندگان تمامی ماشین های کرمان موتور در تهران در نظر گرفته شده است. در حقیقت سپردن خدمات تعمیر خودرو یا حمل آن با یدک کش به هر مجموعه ای می تواند ریسک پذیر باشد. بذلیل اینکه خودرو های کرمان موتور همه خودروهای لوکسی هستند، باید در شرایط خاص تری با خودروهای یدک کش حمل شوند.

همچنین تعمیر این ماشین ها نیز نیاز به تخصص بیشتری دارد. دیگر لازم نیست تا برای تعمیر خودرو کرمان موتور نگران باشید. چرا که مکانیک های آسیا سنتر با داشتن چندین سال سابقه در حوزه تعمیر خودرو های خارجی و ایرانی فعالیت داشته و از بهترین روش ها برای تعمیر خودرو استفاده می کنند. از جمله خدمات مهم امداد خودرو کرمان موتور  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض روغن در محل در تهران
  • تعمیر خودرو در محل
  • اعزام مکانیک سیار کرمان موتور در تهران
  • بنزین سیار
  • باطری به باطری سیار  کرمان موتور
  • امداد قفل سوییچ کرمان موتور

کلیه خدمات بالا برای هر مدل از خودروهای کرمان موتور ارائه می شود. تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از خدمات باکیفیت ما بهره مند شوید.

امداد خودرو جک s5

حمل خودرو کرمان موتور در تهران

یکی دیگر از خدمات ویژه امداد خودرو کرمان موتور، حمل خودرو است. برای حمل ماشین های کرمان موتور لازم است تا از جرثقیل یا خودروهای یدک کش استفاده شود. این کار باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود تا آسیبی خودرو را تهدید نکند. تمامی خودروهای یدک کش در مجموعه آسیا سنتر مجهز و جدید بوده و توسط رانندگان مجرب هدایت می شوند.

در واقع تمامی استانداردهای لازم برای حمل خودرو کرمان موتور رعایت شده و ماشین شما در سلامت و ایمنی کامل به محل می رسد. مجموعه ما هزینه حمل خودرو کرمان موتور با یدک کش را بسیار مناسب در نظر گرفته تا همه افراد شرایط استفاده از این خدمات را داشته باشند. شما می توانید با اطمینان خاطر حمل خودروهای لوکس خود را به مجموعه ما  بسپارید وگارانتی یکساله برای خدمات انحام شده دریافت کنید.

ویژگی های امداد خودرو کرمان موتور

امداد خودرو کرمان موتور در تهران خودروهای متعددی را پوشش می دهد که از جمله آن ها می توان به امداد خودرو جک s5، جک j5، جک j4، لیفان ،برخی مدلهای هیوندا و…. اشاره کرد. در صورتی که خودروهای برند کرمان موتور بنا به هر دلیلی دچار مشکل شوند، می توانید با شماره امداد خودرو شبانه روزی کرمان موتور آسیا سنتر تماس بگیرید. خوشبختانه کلیه خدمات نظیر تعمیر خودرو در محل، بنزین رسانی سیار، یدک کش در تهران و…. به صورت تخصصی در سراسر تهران ارائه می شود. در هر کجای تهران و در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

تعمیرگاه آسیا سنتر یک تعمیرگاه بسیار مجهز است که دارای پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیرات تخصصی خودرو است. در مجموعه ما تیم حرفه ای تعمیرکاران با دانش فنی بالا از جدیدترین روش ها برای تعمیر و سرویس خودرو کرمان موتور استفاده می کنند. کلیه خدمات در امداد خودرو در تهران به صورت ضمانت شده ارائه می شود.

 

امداد خودرو شبانه روزی کرمان موتور در تهران

امداد خودرو کرمان موتور به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است. در برخی اوقات خودروها در شرایط و زمان خاصی دچار مشکل می شوند. برای رفع کلیه مشکلات همانند تعمیر موتور، سرویس، حمل خودرو کرمان موتور در تهران، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

نیروهای ما در هر زمانی پاسخگو در خواست شما هستند و می توانند با پیشرفته ترین تجهیزات، خودروهای کرمان موتور اعم از جک s5، لیفان و…. را تعمیر می کنند. حتی اگر نیاز به حمل خودرو به تعمیرگاه باشد، امداد خودرو شبانه روزی کرمان موتور، با استفاده از خودرو برها و یدک کش ها، ماشین شما را به محیط مجهز و ایمن تعمیرگاه آسیا سنتر منتقل کرده و اقدامات لازم را برای سرویس و تعمیر خودرو، انجام می دهند.

شماره تلفن امداد خودرو کرمان موتور در تهران

شماره تلفن امداد خودرو کرمان موتور 09121441224 است. شما می توانید در هر منطقه ای از تهران برای تعمیر انواع خودرو کرمان موتور نظیر لیفان، لکسوس، جک s5 و…. در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید. امداد خودرو کرمان موتور آسیا سنتر با داشتن تیمی متعهد و متخصص در هر ساعتی برای تعمیر خودروهای لوکس شما، آماده خدمت رسانی است. مجموعه آسیا سنتر در تمامی روزهای هفته حتی تعطیلات رسمی نیز مشغول به فعالیت بوده و خدمات امداد خودرو را با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد.

 

خدمات امداد خودرو جک s5

امدادخودرو جک( jAC  S3) کرمان موتور

یکی دیگر از محصولات کرمان خودرو جک S3می باشد.گرچه این کراس اوور با اندازه جمع و جور ،محبوبیت برادر چینی معروف خود یعنیS5 را نتوانست بدست بیاورد ،اما جایگاه خوبی نسبت به رقبای دیگر موجود در بازار ایران دارد.طراحی مناسب و زیبای داخلی ،دارا بودن آپشن های کافی و از همه مهمتر شتاب ثانویه رضایتمند و سواری خوب این خودرو از حمله مزایای این خودرو جمع و جور با دیفرانسیل جلو می باشد.

اما متاسفانه جک S3 معایبی نیز دارد.هارمونی نامناسب طراحی بدنه و ظاهر نه چندان دلچسب،نفوذ صدای پیشرانه هنگام شتاب گیری به داخل کابین،کم جا بودن صندلی های عقب که مناسب نشستن برای سه سرنشین نیست و حذف ایربک های جانبی و هندلینگ متوسط از جمله معایب این خودروی چینی می باشند.

موتور این خودرو 4 سیلندر و 16 سوپاپ ،بهره مند از ساختار تنفس طبیعی میباشد و فاقد خصلت توربو شارژ است.درواقع دارای موتور ضعیفی می باشدو برای حرکت خودرو در مسیرهای پر چالش مناسب نیست.با این تفاصیل اکثر دارندگان این خودرو با مشکل خرابی موتور و گیربکس مواجه می شوند.

امداد خودرو کرمان موتور محموعه آسیا سنتر با دارا بودن تعمیرکاران متخصص و فوق حرفه ای در تعمیرات خودروهای جک می تواند بهترین خدمات با کیفیت عالی با ضمانت یکساله به مالکان محصولات کرمان موتور ارائه دهد.در صورت بروز هرگونه مشکل در خودرو می توانید با شماره محموعه آسیا سنتر تماس گرفته و خیلی سریع خدمات دریافت کنید.

 

امداد خودرو کی ام سی (KMC)

کلیه خدمات امداد خودرو کی ام سی در تهران نیز توسط مجموعه آسیا سنتر ارائه می شود. در مجموعه ما امکانات پیشرفته و تعمیرکاران بسیار حرفه ای برای تعمیر KMC در محل وجود دارند. برای دریافت خدمات فوری امداد خودرو KMC در تهران می توانید همین حالا با شماره امداد خودرو KMC تماس بگیرید.

آسیا سنتر با هدف کیفیت بالای خدمات و رضایت مشتریان، سالیان زیادیست که در حوزه خدمات امدادی کلیه خودروهای خارجی و لوکس فعالیت کرده و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. شما در هفت روز هفته و حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید روی امداد خودرو KMC  آسیا سنتر حساب کنید.

امداد خودرو کی ام سی k7

خودرو k7 اولین مخصول کرمان خودرو میباشد که با برند کی ام سی(KMC) تولید شد. این خودرو در واقع همان جک S7 می باشد که با تغییر نام  و با لوگو شرکت خودرو سازی کرمان موتور به بازار ایران عرضه شده و به دست مشتریان رسید.این خودرو بدلیل لوکس بودن ،مالکان این خودرو در مورد تعمیر و نگهداری آن حساسیت بالایی دارند.در صورت بروز مشکل برای کی ام سی بهتر است با مراکز امداد خودرویی که در حمل و تعمیر آن دارای مهارت و سابقه بالایی دارند ، از جمله امداد خودرو آسیا سنتر تماس بگیرید تا بتوانید بهترین خدمات را با قیمت اتحادیه و ضمانت یکساله دریافت کنید.

 

امداد خودرو KMC A5

حودرو کی ام سی A5 ،حدیدترین محصول کرمان موتور میباشد. این کزاس اوور در واقع همان خودروی چینی SWM Gol  می باشد که برای اولین بار در سال 2016 توسط شرکت خودرو سازی سیف وارد بازار ایران شد.اما متاسفانه خودروسازی سیف نتوانست به مونتاژ و عرضه این کراس اوور ادامه دهد و در سال 1400 متوقف شد. بعد از چند سال توقف ،امتیاز تولید این کراس اوور زیبا با رنگهای جذاب و فنی رضایت بخش ،به خودروسازی کرمان موتور  واگذار شد و نام این خودرو نیز به KMC A5 تغییر یافت.

این کراس اوور زیبا در دونسخه ساده و اسپرت تولید میشود.نسخه اسپرت آن شبیه لکسوس بوده و با پسوند F  به بازار عرضه می گردد.خودروسازی کزمان موتور فقط نسخه اسپرت  SWM Golf ،آن را تولید می کندو نسخه ساده آن تولید نمیشود.این خودرو بدون هیچ تغییری فقط با لوگوی کرمان موتور به یازار عزضه می شود. امداد خودرو آسیا سنتر تعمیرات کلیه محصولات کرمان خودرو را با تخصص بالا انجام می دهد.

هزینه امداد خودرو کرمان موتور در تهران

خودروهای کرمان موتور شامل طیف گسترده ای خودرو ها می شود که نحوه تعمیر و حمل آن ها با خودرو های یدک کش، با دیگری متفاوت است. از این رو هزینه امداد خودرو کرمان موتور برای هر یک از خودرو ها متفاوت بوده و نمی توان به طور دقیق در مورد آن توضیح داد.

مجموعه آسیا سنتر به عنوان یکی از تعمیرگاه های مجاز کرمان موتور در تهران، با مناسب ترین هزینه خدمات امداد خودرو را به رانندگان عزیز ارائه می دهد. هدف تیم ما جذب رضایت شما از طریق کیفیت بالای خدمات و دریافت هزینه مناسب است. لازم است بدانید که کلیه خدمات تعمیر موتور، گیربکس، باطری و حمل خودرو، به شکل ضمانتی و در حرفه ای ترین حالت ممکن ارائه می شود.

سخن پایانی امداد خودرو کرمان موتور

در این مطلب در خصوص خدمات امداد خودرو  کرمان موتور و امداد خودرو جک  و کی ام سی,توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دادیم. در صورتی که خودرو شما دچار مشکلات فنی شده و یا نیاز به خدماتی همانند پنچرگیری سیار، بنزین سیار، امداد قفل و سوییچ و…. داشت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. مجموعه آسیا سنتر خدمات امداد خودرو تویوتا، هیوندا،  امداد خودرو کیا بنز ، بی ام و،لکسوس و سایر خودروهای وارداتی را به صورت تخصصی ارائه می دهد.

 

سوالات متداول امداد خودرو کرمان موتور

  1. هزینه تعمیر خودروهای کرمان موتور چه قدر است؟

هزینه تعمیرات در امداد خودرو کرمان موتور مشخص نیست. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با ما تماس بگیرید.

  1. امداد خودرو کرمان موتور همه مناطق تهران را پوشش می دهد؟

بله امداد خودرو کرمان موتور و امداد خودرو جک s5 برای تمامی مناطق تهران ارائه می شود.

برندپلاس
کرمان موتور

29 پاسخ

  1. اخلاق حرفه ای، مشتری مداری، تخصص و تجربه در کار رو من سه ویژگی برتر امداد خودرو کرمان موتور میدونم و این منو مجاب میکنه که این مرکز رو بهترین بدونم ممنون از مجموعه پرتلاششون.

    1. تشکر از نظرات مثبت شما دوست گرامی و سپاسگذاریم که امداد خودرو آسیا سنتر را انتخاب کردید.

  2. بعد از اینکه تماس گرفتم خیلی زود تعمیر کاران سیار خودشونو رسوندن و کمکم کردن خسته نباشید خدمت تون

  3. بهترین قیمت بهترین تعمیر کاران بهترین مجموعه
    از هر نظر یه مجموعه کامل و عالی برای امداد خودروهای خارجی و داخلی

    1. تشکر دوست عزیز برای نظرا ت مثبت شما و سپاسگذاریم که محموعه آسیا سنتر را انتخاب کردید.

  4. امداد خودرو کرمان موتور تو مجموعه آسیا سنتر شبانه روزیه؟ در هرساعت از روز امکان تماس وجود داره؟

    1. امداد خودرو آسیا سنتر در تمامی مناطق تهران آماده خدمت زسانی به مشتریان گرامی می باشد.

  5. بابت پشتیبانی ۲۴ ساعتتون واقعا ممنون
    به موقع پرسنل رسیدن به ماشین و انتقال دادن به تعمیرگاه ممنونم

  6. برای تعمیر خودرو با امداد خودرو آسیا سنتر تماس گرفتم خیل سریع خودشون رسوندن و ماشینمو تعمیر کردن. ممنون از تیم خوب شما

  7. من گیربکس ماشینم خراب بود با این مجموعه تماس گرفتم. همه پرنسل و تعمیرکاران رفتار بسیار حرفه ای داشتن و خیلی زود مشکل ماشینمو حل کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو