امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

امداد خودرو جک S5

امداد خودرو جک s5

کلیه خدمات امداد خودرو جک s5 در تهران  توسط مجموعه آسیا سنتر و خدمات امداد خودرو کرمان موتور ارائه می شود. در مجموعه ما امکانات پیشرفته و تعمیرکاران بسیار حرفه ای برای تعمیر جک در محل وجود دارند. برای دریافت خدمات فوری امداد خودرو جک در تهران می توانید همین حالا با شماره امداد خودرو جک S5 تماس بگیرید.

شماره امداد خودرو جک S5

09121441224

با تماس با ما از تمامی خدمات مورد نیاز امدادی برای جک S5 که شامل تعمیر خودرو در محل و یا تعمیرگاه، اعزام یدک کش و جابجایی خودرو یا دیگر مشکلات موجود، برخوردار خواهید شد.

آسیا سنتر با هدف کیفیت بالای خدمات و رضایت مشتریان، سالیان زیادیست که در حوزه خدمات امدادی کلیه خودروهای خارجی و لوکس فعالیت کرده و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. شما در هفت روز هفته و حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید از خدمات امداد خودرو جک S5 آسیا سنتر بهره مند شوید.

 

خدمات  امداد خودرو جک S5

خدمات امدادرسانی مجموعه ما در مورد خودروی جک S5 شامل موارد زیر می باشند:

  • 1اعزام تعمیرکاران متخصص و حرفه ای به محل مورد نظر مشتری
  • دیاگ زدن و عیب یابی تخصصی  و تشخیص در محل
  • تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده در محل
  •  حمل خودرو در صورت نیاز به تعمیرگاه
  • انجام تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکاران مجرب و با تجربه

 

هزینه های خدمات امداد خودرو جک S5

جک s5 از خودرو های معروف کرمان موتور است که دارای ساختار پیچیده ای بوده و تعمیر و حتی حمل آن با یدک کش، به تخصص و مهارت نیاز دارد. هزینه تعمیر ماشین جک اس 5 توسط امداد خودرو جک s5 بسیار منصفانه و اقتصادی است. به طور کلی هزینه های امداد خودرو کرمان موتور برای جک متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه  پس از ارائه خدمات و اتمام کار توسط مجموعه ما محاسبه می شود. البته  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت امداد خودرو جک کرمان موتور، با ما تماس بگیرید.


طبق قوانین و مقررات وضع شده برای هزینه‌های خدمات امداد خودرو جک که توسط مالک خودرو باید پرداخت شود به شرح زیر می باشند:

  • خرید قطعات لازم برای تعویض
  • هزینه تشخیص و عیب‌یابی خودرو
  • هزینه جابه‌جایی و حمل خودرو توسط  یدک کش، خودروبر یا جرثقیل(در صورتی که امکان تعمیر در محل نباشد)
  • پرداخت حق الزحمه تعمیر کار سیار با احتساب زمان صرف شده و نوع خدمتی که ارائه شده است.

جک S5 توربو

گارانتی یکساله خدمات امداد خودرو جک S5

لازم به ذکر است، طبق قوانین ، اگرخودروی شما شامل گارانتی باشد،  هزینه‌ای جهت اعزام امدادگر پرداخت نمی کنید و همچنین حمل خودرو نیز تا تعمیرگاه کاملا رایگان می باشد. البته با درنظر گرفتن اینکه گارانتی خودروی شما هنوز دارای اعتبار بوده و شامل خدمات انجام‌گرفته باشد، هزینه ها می توانند تحت پوشش کارانتی قرار بگیرند.

گاهی اوقات خودروی شما دچار آسیب جدی شده و امدادگر قادر به تعمیر خودرو در محل حادثه نیست. در این مواقع با در نظر گرفتن جوانب احتیاط و نکات ایمنی، اتومبیل شما بوسیله یدک‌کش یا خودروبر به مجتمع تعمیرگاهی  آسیا سنتر انتقال داده می شود.

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو جک S5

  بکارگیری تعمیرکاران متخصص با دانش فنی و تجربه بالا

نداشتن مهارت و دانش فنی کافی برای عیب یابی خودرو و تعمیرات آن، مواردی هستند که می توانند به خودروی شما آسیب رسانده و متحمل هزینه های زیادی برای برطرف کردن آن شوید. اما با استفاده از خدمات امداد کرمان موتور مجموعه ما می توانید از نظر تخصص و دانش فنی بالای تعمیرکاران آسوده خاطر باشید.

استفاده از قطعات اوریجینال

همانطور که اطلاع دارید طبق قوانین گارانتی ، در صورت استفاده از قطعات غیر اوریجینال و فابریک، گارانتی خودرو بدون توجه به تاریخ انقضای آن، باطل می شود. ولی در این مرکز به شما اطمینان داده می شود که برای تعویض فقط از قطعات اصلی استفاده می شود.

 باطل نشدن گارانتی خودرو

با استفاده از خدمات امداد خودرو کرمان موتور مجموعه آسیا سنتر هیچگونه نگرانی بابت باطل شدن گارانتی خودرو نخواهیذ ذاشت. تمامی قطعات استفاده شده دراین مرکز فابریک و اوریجینال هستند و مورد تایید کلیه نمایندگان مجاز  می باشند.

 ممانعت از هدر رفتن زمان و هزینه

نیازی به اتلاف وقت خود برای بردن خودرو به تعمیرگاه نیست. در هر ساعتی از شبانه روز در همه روز هفته، هر زمان نیاز داشتید فقط یک تماس کافیست تا تیم امداد خودرو جک S5 مجموعه آسیا سنتر در کنار شما باشد. تمامی هزینه های خدمات انجام گرفته براساس تعرفه تعیین شده توسط اتحادیه ذزیافت می شوند. بنابراین استفاده از خدمات ما مانع اتلاف زمان و هزینه شما می شود.

 انجام سرویس های دوره ای

توجه به سرویس های دوره ای برای سلامت و عمر مفید خودرو بسیار تاثیر گذار هستند. مجموعه ما با استفاده از مواد و قطعات با کیفیت و نعمیرکاران متخصص و ماهر، انجام خدمات سرویس دوره ای خودروی شما را به بهترین شکل ممکن عهده دار می شود.

 

امداد خودرو جک s5  در تهران

از دیگر خدمات ویژه آسیا سنتر می توان به امداد خودرو جک s5 اشاره کرد. جک s5 از محبوب ترین خودروهای جک است. بنابراین میزان تقاضا برای حمل جک s5 با یدک کش یا تعمیر خودرو در محل نسبت به سایر خدمات امداد خودرو جک بیشتر می باشد. در صورتی که ماشین های جک اس 5 با هرگونه مشکل فنی مواجه شوند، شما می توانید روی تعمیرکاران حرفه ای آسیا سنتر حساب کنید. در هر ساعت از شبانه روز و در روزهای تعطیل نیز مجموعه ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

سوالات متداول

چرا باید از سرویس امداد جک S5 استفاده کنیم؟

بسیاری از خودروها به دلیل سپرده شدن به سرویس دهنده های غیرتخصصی دچار مشکلات و هزینه های اضافی در تعمیر می شوند، به همین دلیل سپردن خودرو به متخصص این امر توصیه شده است.

خدمات این سرویس به چه صورت و در چه زمان هایی فعال می باشد؟

تمامی خدمات مجموعه آسیا سنتر در بخش های مختلف امدادی به صورت 24 ساعته و همه روز هفته می باشد.

آیا خدمات تنها برای خودروی جک S5 ارائه می شود؟

خیر، اما این خودرو یکی از خودروهایی می باشد که در مجموعه آسیا سنتر به صورت تخصصی قابلیت دریافت خدمات مختلف را دارا می باشد.

2 پاسخ

  1. من دو بار از خدمات این مرکز استفاده کردم میتونم بگم بدون شک یکی از بهترین مراکز امدا خودرو هستش و من پیشنهاد میکنم برای یکبار هم که شوه خدمات این مرکز رو از نزدیک تجربه کنین.

    1. سپاسگذاریم که امداد خودرو آسیا سنتر را انتخاب کردید و تشکر از نظرات خوبتون. رضایت شما باعث افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو