امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

امداد خودرو بنز در تهران

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » امداد خودرو » امداد خودرو بنز در تهران
امداد خودرو بنز

امداد خودرو بنز  BENZ در تهران

مجموعه آسیا سنتر کلیه خدمات امداد خودرو بنز را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. باید بگوییم که یکی از خودرو های لوکس و بسیار عالی، خودرو بنز می باشد. حتما میدانید که این خودرو از امکانات بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. به همین خاطر نیز لازم است تا تعمیر خودروهای بنز توسط افراد مجرب و حرفه ای صورت گیرد.

ناگفته نماند که خودرو های بنز دارای چندین کلاس بنز می باشد و هر کدام از آنها زیبایی خاص خودرو را دارند. موردی که لازم است به آن توجه داشته باشیم آن است که گاها ممکن است هر نوع خودرویی دچار نقص فنی نیز شود. از همین رو در تهران برای خودرو بنز امداد خودرویی نیز قرار داده شد است. برای درخواست کمک از امداد خودرو بنز می توانید تا از طریق سایت یا تماس با آنها نیز مراجعه کنید.

شماره تماس امداد خودرو بنز

 

خدمات امداد خودرو بنز در تهران

خدمات امداد خودرو بنز شامل چندین مورد می باشد از جمله می توان به نقص فنی، کمک به راه اندازی خودرو، تامین سوخت نیز و… می باشد که در زیر به طور کامل به آنها نیز اشاره شده است.

  • رسیدگی به خرابی فنی: همانطور که در بالا بیان شد یکی دلایلی که سبب می شود خودرو از حرکت باز ایستد بنابراین در صورت بروز خرابی فنی در خودروی بنز، تیم امداد خودرو بنز می‌تواند به موقعیت شما برسد و تعمیرات لازم را انجام دهد. این شامل بررسی و تعمیر موتور، سیستم ترمز، سیستم الکتریکی و الکترونیکی، سیستم تعلیق، سیستم خنک‌کننده و سایر اجزای مهم خودرو می‌شود.
  • . کمک به راه‌اندازی خودرو: در بعضی مواقع ممکن است خودرو شما در راه‌اندازی موتور مشکل ایجاد شود به عنوان مثال باطری ضعیف می توانید از  تیم امداد خودرو بنز کمک بگیرید تا  خودرو  شما را راه‌اندازی کند.
  • کمک به تعویض لاستیک: حتما می دانید لاستیک خودرو ممکن است به دلایل مختلفی پاره یا پنچر شود که در این زمان توصیه میکنیم با امداد خودرو بنز تماس بگیرید  تیم امداد خودرو بنز می‌تواند لاستیک را تعویض کند یا به شما کمک کند تا لاستیک زیرین را تعویض کنید.
  • تأمین سوخت: در صورتی که سوخت خودرو تمام شده است، تیم امداد خودرو بنز می‌تواند به شما سوخت تأمین کند تا بتوانید به مقصد خود برسید
  • باز کرد قفل خودر: گاها ممکن کلید های داخل خودرو قفل شوند در این زمان می توانید با امداد خودرو بنز تماس حاصل کنید.
  • کمک به حمل و نقل خودرو: در صورتی که خودرو شما به دلایل فنی قابل حرکت نیست، تیم امداد خودرو می‌تواند خودرو را به سرویس مرکزی یا نمایندگی بنز منتقل کند.

لازم به ذکر است بدانید که دسترسی به برخی از خدمات ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی، شرایط محلی و قراردادهای خاص با توزیع‌کننده بنز متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر و ثبت درخواست خدمات امداد خودرو به سایت ما مراجعه کنید.

 

خدمات امداد خودرو بنز در تهران
ارائه دهنده کلیه خدمات امدادی بنز

برای بهره مندی از سایر خدمات امداد خودرو کلیک کنید

 

تعمیر کار و مکانیک سیار بنز تهران

حتما می دانید که تعمیرکار یا مکانیک سیار بنز برای خدمات امداد جاده ای می باشد، گاها ممکن است خورو شما در حین مسیر با نقص فنی مواجه شود دراین زمان می توانید از مکانیک سیار یا تعمیرکار بنز کمک بگیرید. لازم است بدانید که – تعمیرکار سیار بنز در تهران با تجهیزات و ابزارهای لازم برای انجام خدمات تعمیراتی و نگهداری بر روی خودروهای بنز به محل شما می‌آیند.

یدک کش و حمل انواع بنز در تهران

در بعضی از مواقع به به دلیل نقص فنی مانند اختلال در سیستم برقی خودرو و تصادف خودرو شما از حرکت باز می ایستد در زمان باید از یدک کش ها کمک بگیرید تا خودرو شما به یک نمایندگی مجاز جهت برطرف ایراد انتقال دهند.

یدک کش بنز در تهران

سرویس دوره ای خودرو بنز در تهران

حتما میدانید که سرویس دوره‌ای خودرو از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که سرویس های دوره ای باید به طور منظم نیز انجام شود. با انجام منظم آن می توانید از وقوع مشکلات بزرگتر و هزینه‌برتر در آینده به راحتی جلوگیری کنید.  انجام می‌شوند. لازم به ذکر است بدانید که خدمات سرویس دوره‌ای خودرو بنز به شرح زیر می باشد.

  1. تعویض روغن و فیلتر روغن:باید بگوییم که تعویض روغن موتور و فیلتر روغن یکی از اصلی‌ترین خدمات سرویس دوره‌ای است. این امر به منظور حفظ عملکرد بهینه موتور، کاهش سایش و افزایش عمر مفید قطعات انجام می‌شود
  2. بررسی سیستم ترمز: حتما میدانید که بررسی و تست سیستم ترمز نقش مهمی در ایمنی خودرو در حین رانندگی نیز دارد، از جمله تعویض سیال ترمز و بررسی وضعیت کفشک‌ها و دیسک‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار به منظور اطمینان از عملکرد صحیح ترمزها و جلوگیری از وقوع خطرات ناشی از عدم کارکرد صحیح ترمزها انجام می‌شود.
  3. چک کردن سیستم روشنایی: بررسی و تست سیستم روشنایی، شامل چک کردن لامپ‌های جلو، عقب و جانبی خودرو، همچنین عملکرد سیستم‌های روشنایی مانند فنر، فلاشر و فوق العاده است.
  4. برسی سیستم تعلیق: بررسی و تست سیستم تعلیق خودرو، شامل بررسی وضعیت و عملکرد سیستم تعلیق، تعویض لاستیک‌ها و بررسی وضعیت سیستم فنر و شوک‌ها می‌شود.
  5. برسی سیستم تهویه و تبرید: بررسی سیستم تهویه داخلی و سیستم تبرید خودرو، شامل تعویض فیلترهای هوا، بررسی و تست سیستم تبرید و شارژ مجدد ماده سرما‌بری می‌شود.
  6. بررسی سیستم الکتریکی: بررسی سیستم الکتریکی خودرو، شامل بررسی وضعیت باطری، سیستم شارژ و استارتر، و بررسی عملکرد سیستم‌های الکتریکی دیگر مانند سیستم صوتی و روشنایی است
  7. برسی سیستم انتقال قدرت: بررسی و تست سیستم انتقال قدرت، شامل بررسی وضعیت جعبه‌دنده، تعویض روغن جعبه‌دنده و بررسی سیستم کلاچ می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که خدمات سرویس دوره‌ای ممکن است بین مدل‌ها و سال‌های مختلف خودروهای بنز متفاوت باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت ما مراجعه کنید.

در صورت نیاز به خدمات امدادیی هیوندا کلیک کنید.

 

باطریساز سیار بنز در تهران

همانطور که در بالا بیان شد گاها ممکن است نقض فنی خودرو مربوط به باطری آن شود که در این زمان می توانید از باطریساز سیار بنز کمک بگیرید. لازم به ذکر است بدانید در مواقعی که سیستم برقی خودرو شما با مشکل مواجه است با باطری ساز سیار بنز تماس حاصل کنید. ناگفته نماند که این نیرو ها دارای تجهیزات و دانش لازم برای بررسی و تعمیر باطری‌های خودرو هستند و می‌توانند به شما در انتخاب و نگهداری مناسب باطری کمک کنند.

باطریساز سیار بنز در تهران
باطری به باطری سیار بنز در شرق تهران

هزینه امداد خودرو بنز در تهران

برای بسیاری از افراد این سوال شده است که هزینه امداد خودرو بنز چقدر است در پاسخ باید بگوییک که هزینه آن به عنوان مختلفی نیز بستگی دارد از جمله می توان به موقعیت جغرافیایی ، نوع خدمات موردنیز اشاره نمود. همانطور که در بالا بیان شد خدمات امداد جاده بنز کمک به راه‌اندازی خودرو، تعمیرات اولیه، تعویض باطری، تأمین سوخت، باز کردن درب خودرو در صورت قفل شدن کلید داخل خودرو و سایر خدمات مشابه است.

شماره تلفن امداد خودرو بنز در تهران

از آنجایی که خودروهای بنز همگی لوکس بوده و تعمیر آن نسبتا پیچیده است، همه افراد به دنبال شماره تلفن امداد خودرو بنز هستند. چرا که تنها این شرکت ها قابل اعتماد بوده و می توانند تعمیر، باطری به باطری، حمل خودرو و سایر خدمات را به صورت تخصصی و ضمانتی انجام دهند. اگر در هر ساعت از روز یا شب نیاز به بنزین سیار، تعمیر خودرو در محل، امداد قفل و سوییچ بنز در تهران باشید، با ما شماره 09121083686 تماس بگیرید.

تعمیر خودرو بنز در محل در تهران

در بعضی  از مواقع ممکن است خودرو شما در محل کار یا سکونت خودتان خراب شود،  که در این زمان می توانید با نمایندگی مجاز بنز تماس حاصل کنید تا برای شما یک تعمیر کار خودرو بنز ارسال کند ناگفته نماند. این خدمات عموماً شامل تعمیرات کوچک و تعویض قطعات معیوب، تعمیرات برقی و الکترونیکی، تعمیرات موتور و سیستم‌های انتقال قدرت، تعمیرات سیستم‌های تعلیق و ترمز، و تعمیرات کلیه سیستم‌ها و قطعات خودرو می‌شود.

تعمیر بنز در محل در تهران
تعمیر خودروهای بنز در محل

امداد خودرو بنز در تهرانپارس در تهران

از آنجایی که بسیاری از افراد طرفدار خودرو بنز هستند، از همین رو در سطح شهر چندین امداد خودرو بنز نیز قرار داده شده است. یکی از این امداد خودرو واقع در تهرانپارس نیز می باشد که تمامی خدمات لازم برای خودرو شما را ارائه می دهند.

 

امداد خودرو بنز سیار در سراسر تهران

خوشبختانه مجموعه آسیا سنتر کلیه خدمات امداد خودرو بنز را به صورت سیار به تمامی منطقه های تهران ارائه می دهد. در صورتی که در هر کجای تهران نیاز به تعمیر خودرو بنز در محل داشته و یا به یدک کش برای حمل خودرو به تعمیرگاه نیاز داشتید، دیگر نگران نباشید و هرچه سریع تر با شماره امداد خودرو بنز در تهران تماس بگیرید. پس از تماس شما نیروهای متعهد و مجرب ما سریعا خود را به محل شما رسانده و اقدامات لازم را برای تعمیر خودرو شما انجام می دهند.

تعمیر انواع خودرو بنز در شرق تهران

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، پی بردیم که شرکت مرسدس بنز خودرو ها بنز را با مدل های مختلفی نیز تولید می کند بنابراین تعمیر آن هم نیز به مهارت و تخصص دارد از همین رو تعمیرات خودرو بنز شامل تعمیر موتور، تعمیر سیستم تعلیق، تعمیر سیستم ترمزو الکتریکی و… می باشد.

نتیجه گیری امداد خودرو بنز

با توجه به نکاتی که در مقاله بیان شد، پی بردیم که خودرو بنز دارای کلاس هیا مختلفی نیز می باشد از جمله می توان به کلاس E،C، S نیز اشاره کنیم. هم چنین در صورت خرابی این خودرو می توانید از امداد خودرو انواع بنز یا اگر نقص برقی بود می توانید از باطریساز سیار نیز کمک بگیرید. مجموعه آسیا سنتر آماده خدمات رسانی برای خدمات امداد خودرو کرمان موتور، مزدا، امداد خودرو تویوتا در تهران و کلیه خودروهای وارداتی است.

سوالات متداول امداد خودرو بنز

  1. خدمات امداد خودرو بنز شامل چه خدماتی نیز می شود؟
    این خدمات شامل تعمیرات فنی، سیستم الکتریکی و سیستم تعلیق و.. می باشد.
  2. سرویس دوره ای شامل چه مواردی نیز می شود؟
    سرویس دوره ای خودرو شامل تعویض روغن و فیلتر روغن، سیستم ترمزمانند لنت ها و فیلرت ها نیز می باشد.

2 پاسخ

  1. به نظرم جزو معتبرترین مراکز در نوع خودش هستش این مرکز … و من بسیار راضیم از مجموع عملکردشون و مرجع بسیار خوبی هستش برای تشخیص مسائل فنی خودرو … من بهشون امتیاز پنج ستارا میدم با افتخار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو