امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

امدادخودرو سوناتا در تهران

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » امداد خودرو » امدادخودرو سوناتا در تهران
امدادخودرو سوناتا در تهران

امداد خودرو سانتا در تهران یکی از خدمات امداد خودرو هیوندا به حساب می آید که  به صورت 24 ساعته و شبانه روزی به تهرانیان عزیز خدمات ارزشمندی از جمله باتری به باتری کردن، تعویض لاستیک ها، پنچرگیری و … را ارائه می دهد. امداد خودرو سوناتا در صورت نیاز  با سرعت بالایی نیروهای مجرب و حرفه ای خود را به محل مورد نظر می رساند.

نیروهای مجرب و متخصص ایرادات خودرو را شناسایی و عیب یابی می کنند. تجهیزات به کار رفته در این تیم متخصص  بسیار پیشرفته است که تعمیرات خودروها را به بهترین شکل انجام می دهند.در صورت نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه، امداد خودرو سوناتا در کمترین زمان از طریق یدک کش ها خودرو را به نزدیک ترین و معتبرترین کارگاه تعمیر منتقل می کند. با وجود گستردگی خدمات امداد خودرو سوناتا، خدمات دهی این مجموعه در تمامی مناطق تهران انجام می شود. تیم فنی و متخصص این مجموعه به تمامی درخواست ها پاسخگویی سریعی را ارائه می دهد.

شماره تماس امداد خودرو سوناتا در تهران

 

خدمات امداد خودرو سوناتا در تهران

امداد خودرو سوناتا با داشتن تیم متخصص و کاربلد و همچنین مجهز بودن به ابزارها و تجهیزات پیشرفته بهترین خدمات را در مناطق مختلف تهران ارائه می دهد که عبارت اند از:

عیب ‌یابی دقیق سوناتا

امداد خودرو هیوندای سوناتا در تهران با حضور یافتن در محل حادثه اجزای مکانیکی ، الکترونیکی و برقی خودرو را بررسی می کند. با توجه به دقت بالایی که این مجموعه در بررسی کردن اجزای خودرو دارد عیب یابی خودرو را با دقت بالایی انجام می دهد و از طرفی احتمال اشتباه در شناسایی و تشخیص مشکلات نیز در خودرو به حداقل ممکن می رسد.

حمل سوناتا با یدک‌کش سیار

در صورتی که خودروی شما به هر دلیلی دچار تصادف یا خرابی شود تیم امداد خودرو سوناتا در محل حضور پیدا می کنند و با بررسی دقیق و همچنین با استفاده از یدک کش های مجهز و کارآمد خودرو شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه معتبر منتقل خواهد کرد. خدمات این مجموعه در کوتاه ترین زمان با احترام به حریم شخصی مشتری انجام می گیرد. اگر چه تهران شهر شلوغ و پر ازدحامی است اما با این وجود نیز در کوتاهترین زمان نیاز مشتریان عزیز را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: امداد خودرو کیا در تهران

خدمات برق و باتری خودرو سوناتا

امداد خودرو سوناتا در تهران در زمینه برق و باتری خدمات گسترده ای را برای مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات در برگیرنده تعویض باتری ، تعمیر سیستم‌های برقی و الکترونیکی، شارژ باتری ، تنظیم مجدد کامپیوتر خودرو و رفع اختلالات مربوط به برق و باتری و می‌شود. از طرفی، با مجهز بودن  به دستگاه‌های پیشرفته عملکرد باتری را بررسی و بهینه سازی می کند و از این طریق عمر باتری را افزایش می دهد.

خدمات امداد خودرو سوناتا در تهران
خدمات امداد خودرو سوناتا در تهران

پنچرگیری در محل سوناتا در تهران

در صورت پنچر شدن یا آسیب دیدگی تایرهای خودرو، کارشناسان مجرب و حرفه ای با بکار بردن تجهیزات مناسب با سرعت بالایی  تایر خودرو را تعویض یا تعمیر می کند. خدمات پنچر گیری سیار با هدف افزایش ایمنی رانندگی و جلوگیری از هدر رفتن وقت برای مشتریان ارائه می دهد.

سوخت ‌رسانی سیار خودرو سوناتا

اگر در مکانی دور از دسترس سوخت خودروی شما تمام شود و به پمپ بنزین دسترسی نداشته باشید بدون هیچ نگرانی می توانید با امداد خودرو سوناتا در تهران در ارتباط باشید. تیم متخصص این مجموعه در کمترین زمان خود را به شما خواهد رساند  و مقدار مناسب سوخت را برای رسیدن به نزدیک‌ترین پمپ بنزین تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: امداد خودرو جک s5 

تعمیرات سوناتا در محل در تهران

از مزایای امداد خودرو سوناتا در تهران  می توان تعمیرات سیار سوناتا  آن را بیان کرد. کارشناسان این تیم با حضور یافتن در محل ابتدا مشکلات فنی خودرو را عیب یابی می کنند. این خدمات نیز با هدف صرف جویی در زمان و هزینه حمل و همچنین کاهش میزان استرس رانندگان  ارائه می شود. البته تعمیرات سیار تیم متخصص امداد خودرو سوناتا در تهران بهترین راه گشا برای رانندگانی است که در حین رانندگی با مشکلات و خراب شدن قطعات خودرو مواجه می شوند.

خدمات کفی سوناتا در محل

در زمانی که خودرو شما نیاز به انجام تعمیرات سریع یا تعویض چرخ دارد ، امداد خودرو سوناتا در تهران  با بکار بردن تجهیزات پیشرفته  خدمات کفی را برای رانندگان ارائه می دهد. این خدمات این امکان را برای رانندگان فراهم می کند که به جای بازدید مراکز تعمیری و انتظار برای انجام تعمیرات، در محل خود اقدام به تعمیر خودرو کنند و با   صرفه جویی در وقت به کارهای مهم تر دیگری بپردازند.

سرویس دوره‌ای امداد خودرو سوناتا

امداد خودرو سوناتا در تهران  برای مشتریان خود در مناطق مختلف تهران  تمامی سرویس های دوره ای را  با توجه به مدل های مختلف خودرو سوناتا انجام می دهد. سرویس های دوره ای امداد خودرو شامل تعویض روغن، فیلترها، کنترل سیستم‌های برقی و الکترونیکی، تنظیم سوپاپ‌ها، تعمیر و نگهداری ترمزها و … است. با انجام سرویس دوره ای سوناتا در تهران عمر مفید و کارآیی خودرو نیز به مراتب افزایش می یابد. علاوه بر این نیز از هزینه های بالای تعمیرات نیز جلوگیری می شود.

سرویس دوره‌ای امداد خودرو سوناتا
سرویس دوره‌ای امداد خودرو سوناتا

تامین قطعات اورجینال سوناتا

یکی دیگر از خدمات قابل توجه امداد خودرو سوناتا در تهران ، تامین قطعات اورجینال است که از آن در تعمیرات قطعات خودرو استفاده می شود. بنابراین با توجه به تامین قطعات اورجینال، از بابت تعمیر خورو می تونید اطمینان یابید که خودرو شما با بهترین و کیفیت و قطعات اورجینال تعمیر می شود.

تعمیرات جلوبندی، باتری، موتور و گیربکس سوناتا در محل

کارشناسان مجرب و حرفه ای امداد خودرو سوناتا در تهران ، تعمیرات جلووبندی خودرو از جمله موتور، گیربکس و باتری خودرو را در سطح کیفی بالایی انجام می دهد. این مجموعه تعمیرات خود را به صورت حرفه ای با بهره گیری از دانش و تکنولوژی های پیشرفته انجام می دهد. از جمله خدمات جلوبندی ارائه شده امداد خودرو سوناتا در تهران می توان به تعمیر و تعویض انواع باتری، نگهداری گیربکس و موتور و بررسی سیستم ترمز  اشاره کرد.

تعویض روغن سوناتا در محل

در صورت نیاز به تعویض روغن خودرو، شما می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشید تا در کمترین زمان با حضور یافتن در محل ، روغن خودرو را تعویض کنند. بنابراین این خدمات به شما این امکان را می دهد که به جای وقت گذاشتن و رفتن به مراکز تعمیرات  به راحتی در محل خود تعویض روغن را انجام دهید. با این حال می توان بیان کرد که تعویض روغن سایر یکی از نیازهای پر تکرار و ضروری برای خودرو شما به شمار می آید.

هزینه تعمیر خودرو سونوتا در تهران

هزینه تعمیر خودرو سوناتا در تهران با برخی از هزینه های مختلف برای افراد همراه است. در واقع هزینه هایی که باید بابت خدمات این مجموعه پرداخت کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت ارز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت قطعات خودرو دارد. هر چقدر قیمت دلار افزایش یابد به همان اندازه نیز قیمت قطعات افزیش خواهد یافت.

هزینه تعمیر امداد خودرو سوناتا در تهران به عواملی همچون نرخ تعمیر در تعمیرگاه های مختلف، اصل و یا تقلبی بودن قطعات به کار رفته، نوع مشکل و آسیب خودرو و نوع قطعات مورد استفاده در این خودرو بستگی دارد.

سخن پایانی امدادخودرو سوناتا در تهران

امداد خودرو سوناتا در تهران به صورت 24 ساعته و شبانه روزی به صورت اینترنتی سفارش مشتریان راثبت می کند  و در کمترین زمان خود را به محل خدمات می رسانند. امداد خودرو سوناتا در صورت نیاز  با سرعت بالایی نیروهای مجرب و حرفه ای خود را به محل مورد نظر می رساند. نیروهای مجرب و متخصص ایرادات خودرو را شناسایی و عیب یابی می کنند.

تجهیزات به کار رفته در این تیم متخصص  بسیار پیشرفته است که تعمیرات خودروها را به بهترین شکل انجام می دهند.در صورت نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه، امداد خودرو سوناتا در کمترین زمان از طریق یدک کش ها خودرو را به نزدیک ترین و معتبرترین کارگاه تعمیر منتقل می کند. با وجود گستردگی خدمات امداد خودرو سوناتا، خدمات دهی این مجموعه در تمامی مناطق تهران انجام می شود. در مجموعه آسیا سنتر می توانید امداد خودرو تویوتا، هیوندا و سایر خودروهای مولتی برند را دریافت کنید.

سوالات متداول امدادخودرو سوناتا در تهران

1- آیا نیاز است قطعات مورد نیاز برای تعمیر سوناتا توسط خود شخص خریداری شود؟

خیر، امداد خودرو سوناتا همه قطعات مختلف این خودرو را فراهم کرده و در صورت نیاز از آن  در تعمیر خودرو  استفاده می کند.

2- آیا در این مجموعه تعمیرگاهی فقط خودرو سوناتا تعمیر می شود؟

خیر، در امداد خودرو سوناتا ، انواع خودرو های آسیایی، اروپایی و چینی وارداتی عیب یابی و بررسی می شود و در صورت نیاز تعمیر می شوند.

3-امداد خودرو سوناتا در تهران کدام اند؟

امداد خودرو سوناتا در تهران شامل تعمیرکار سیار، خودروبر، کفی، یدک کش، باتری به باتری سیار، پنچری سیارو بنزین رسانی سیار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو