امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

بهترین ماشین های هیوندای با 500 میلیون تومان

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » مقالات » بهترین ماشین های هیوندای با 500 میلیون تومان
بهترین ماشین های هیوندای با 500 میلیون تومان

دراین مقاله می خواهیم به بررسی در مورد امکانات و آپشن های بهترین ماشین های هیوندای با 500 میلیون تومان بپردازیم. خرید یک اتومبیل کره‌ای 500 میلیون تومانی نیازمند بررسی تمام جوانب و به‌ویژه نیازهای خاص هر شخص خواهد بود؛ بنابراین در صورتی که به یک سدان متوسط خانوادگی جادار نیاز دارید، می‌توانید به سراغ سوناتا 2007 بروید.

بهترین ماشین های هیوندای که با 500 میلیون تومان می شود خریداری کرد

با بررسی و تحقیق گروه امداد خودرو هیوندا با مبلغ 500 میلیون تومان قطعاً نمی‌توان سراغ مدل‌های صفر کیلومتر یا حتی کم کارکرد خودروهای هیوندا و حتی محصولات مدرن دیگر از برندهای معروف و معتبر رفت. با این رنج قیمت در حال حاضر باید به دنبال خودروهای چینی رده پایین و یا خودروهای وطنی باشید.

برای خرید یک هیوندای کره‌ای 500 میلیون تومانی باید تمام جنبه های یک خودرو با توحه به  نیازها و خواسته های هر فرد  بررسی شود و این با توجه به افزایش ناگهانی قیمت خودرو در کشور ایران،  انتخاب را بسیار سخت می کند.

اما اگر هنوز تصمیمتان خرید یک خودروی دست دوم از برند هیوندا باشد، شاید بتوانید با این بودجه، برخی مدلهای پایین خودروهای هیوندای از سالهای 2005 تا 2007 خریداری کنید.

اگر همچنان مایلید یکی از محصولات کره‌ای برند هیوندا را با بودجه ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا در مورد این خودروها اطلاعاتی کسب کنید .

هیوندا سوناتا NF

هیوندا سوناتا NFهیوندا سوناتای NF در سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ با نسل پنجم آن وارد بازار ایران گردید. هنوز هم یکی از معروف‌ترین محصولات شرکت کره‌ای هیوندا، در بازار دست دوم ایران است و همچنان با این رنج قیمت در بازار خودروهای کارکرده ایران خرید و فروش می شود.

هیوندا سوناتا NF دارای پیشرانه 2.4 لیتری می باشد که جزو پیشرانه های THETA محسوب می شوند.

بسیاری از خودروهای هیوندا و کیا از قبیل سانتافه، توسان و اپتیما نیز از این موتور بهره مند هستند. به همین دلیل پس از خرید سوناتا حتی مدلهای پایین آن، از لحاظ دسترسی به قطعات و خدمات، با مشکلات زیادی سر و کار نخواهید داشت.

این سدان کره‌ای با دارا بودن ۱۶۲ اسب بخار و شتاب صفر تا صد، ۱۰ ثانیه‌ای و مصرف بنزین به طور میانگین 8.7 لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارای عملکرد فنی خوبی بوده و می توان با آن رانندگی لذت بخشی داشت.

طراحی ظاهری خوب، امکانات رفاهی مطلوب و ایمنی قابل قبول آن را نیز باید از مزایای سوناتا NF دانست ، با اینکه حدود 18 سال از تاریخ تولید این خودرو می گذرد.

بنابراین اگر همچنان بودجه شما 500 میلیون تومان است و قصد خرید یکی از محصولات هیوندای را دارید، می توانید در مورد سوناتا NF مدل ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ تصمیم نهایی بگیرید.

هیوندا ورنا دنده ای

هیوندا ورنا دنده اینسل دوم هیوندای اکسنت به نام هیوندا ورنا می‌باشد که با کد LC در دیگر کشورها شناخته می‌شود.

هیوندای ورنا در سال‌ های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ تولید و به بازار ایران عرضه شد.  این خودرو همزمان با هیوندای آوانته توسط شرکت کرمان موتور، مونتاژ می شد.

طراحی ظاهری و کابین این خودرو، فوق العاده ساده بوده و جذابیت زیادی ندارد و به همین دلیل همیشه از آن انتقاد شده و جزو معایب هیوندا ورنای دنده‌ای محسوب می شوذ.

به این سبب با عرضه این خودرو به بازار نتوانست رقیب قدرتمندی برای خودروهای داخلی از قبیل پژو پارس یا سمند ال ایکس باشد.

اما اصلی‌ترین مزایای هیوندا ورنا، دوام بالا و استهلاک فوق العاده پایین این خودرو می‌باشد. وقتی مشتریان از این مزایای هیوندا ورنا مطلع شدند، در سال‌های آخر تولید این خودرو، تقاضا بسیار زیاد شد و مونتاژ و تولید این خودرو افزایش یافت.

هیوندای ورنا دارای پیشرانه ۱۰۵ لیتری تنفس طبیعی می باشد. این پیشرانه بسیار کم دردسر و کم مصرف است. به همین سبب در کم مصرفی و استهلاک پایین، بسیار شهرت و محبوبیت پیدا کرد.

این خودرو با دو نوع گیربکس دنده ای و اتوماتیک به بازار ایران عرضه شد. ولی نسخه‌های دنده‌ای بدلیل کم دردسر بودن آنها، بیشتر از نسخه اتوماتیک مورد توجه مردم ایران قرار گرفت و درحال حاضر نیز در بازارخودروهای کارکرده بیشتر موجود می‌باشند.

خرید هیوندا با 500 میلیون

در پایان می توان گفت با توجه به تورم قیمتی خودرو در کشور ما، برای خرید ماشین های هیوندای با 500 میلیون تومان انتخاب چندان زیادی حتی در رابطه با مدلهای قدیمی آن، نمی توان داشت و باید بین معدود خودروهای معرفی شده، در نهایت تصمیم درست و نهایی را گرفت.

با بودجه 500 میلیون تومانی، در حال حاضر انتخاب بسیار محدود بوده و بیشتر خودروهای وطنی از قبیل پراید و یا خودروی 206 مدل پایین را می توان برای خرید پیشنهاد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو