امداد خودرو آسیا سنتر در سراسر ایران به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است.

تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، بعد ازدو راهی رهبرو بهشتی، پلاک 4 تعمیرگاه آسیاسنتر

امداد قفل و سوییچ در تهران

امداد خودرو هیوندا (آسیا سنتر) » امداد خودرو » امداد قفل و سوییچ در تهران
امداد قفل و سوییچ در تهران

از جمله خدمات امداد خودرو که همه افراد صاحب خودرو، در زمان تعمیر تخصصی خودرو و یا نیاز به امدادرسانی از آن استفاده می کنند، امداد قفل و سوییچ هست.  امداد قفل و سوئیچ از خدمات بسیار حساس امداد خودرو بوده که باید با حساسیت بالا و به صورت کاملا تخصصی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای خودرو پیش بیاید. در این مطلب قصد داریم از امداد خودرو آسیا سنتر قصد داریم تا به طور کامل در مورد این خدمات و اهمیت آن توضیحاتی را بیان کنیم.

شماره تماس امداد قفل و سوییچ در تهران

 

موقعیت های نیاز به امداد قفل و سوییچ در تهران 

امداد خودرو در زمینه های زیر به ارائه خدمات در زمینه امداد قفل و سوییچ خودرو می پردازد.

  1. زمانی که سوییچ تان در ماشین گیر می کند
  2. زمانی که سوییچ تان در قفل می شکند
  3. زمانی که قفل فرمان یا پدال گیر کرده و مشکل پیدا می کند
  4. هنگامی که سیستم ایمنی خودرو خراب می شود (دچار قطعی، سوختگی سیستم و … شود)

برای بهره مندی از سایر خدمات امداد خودرو کلیک کنید

 

امداد شبانه روزی امداد قفل و سوییچ در تهران

امداد خودرو در موارد زیر به صورت شبانه روزی به مشتریان خدمات ارائه می کند:

  1. تعمیر دزدگیر
  2. باز نمودن قفل درب خودرو
  3. تعویض نمودن جک درب
  4. فروش قفل های متنوع خودرو
  5. تعویض کردن قفل درب خودرو
  6. تعمیر کردن قفل های درب ضد سرقت

افرادی که این خدمات را ارائه می نمایند، مکانیک های سیار هستند و عمدتا در حوزه کاری خود از دانش تخصصی برخوردار بوده و در این حوزه آموزش های لازم را دریافت کرده و می کنند. در عصر حاضر هر روز ماشین ها و سیستم های آنها به روز می شوند و قفل های آنها نیز پیچیده تر و پیشرفته تر می شود. لذا این تعمیرکاران همواره در حال یادگیری قطعات و سیستم های جدیدند و به طور مداوم دانش خود را به روز می کنند.

امداد شبانه روزی قفل و سوییچ

هزینه خدمات امداد قفل و سوییچ  در شرق تهران 

امداد قفل و سوییچ  موارد متعددی را شامل می گردد که که از جمله آنها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • تعمیر کلید شکسته شده در قفل ماشین
  • ساخت سوییچ جدید یا باز کردن قفل در صورت دزدیده شدن سوییچ به دلایل مختلف یا گم کردن سوییچ
  • تعمیر خرابی در سیستم امنیتی ماشین
  • تعمیر خراب شدن قفل پدال و یا قفل فرمان
  • تعویض کردن سوییچ
  • فروش و تعمیر انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  • تعویض و تعمیر انواع جک درب
  • فروش و تعمیر دزدگیر
  • فروش و تعمیر ضبط خودرو
  • ساخت انواع کلید کامپیوتری پیشرفته و نیز کلیدهای ساده
  • کد دادن به سوییچ ضد سرقت
  • تعمیر کردن جلوبندی ماشین
  • تعمیر کردن گریبکس اتومات

که هر یک از مواد بالا، هزینه های تعمیر خاص خود را دارند. بنابراین قیمت تعمیرات توسط امداد قفل و سوییچ با توجه به عوامل بالا و نوع خدمتی که توسط امداد قفل و سوییچ ارائه می گردد، متفاوت خواهد بود. طبیعتا هر قفلی روش تعمیر خود را دارد، چرا که هر چه یک قفل پیچیده تر باشد و فناوری ساخت آن پیشرفته تر باشد قطعا هزینه تعمیر آن توسط امداد خودرو گران تر خواهد بود.

هزینه امداد قفل و سوییچ در تهران

امداد قفل و سوییچ ارزان در شرق تهران

به هیچ وجه نگران قیمت نباشید. در هر ساعتی از شبانه روز که خودروی شما دچار خرابی شد، می توانید با با مرکز امداد خودرو تماس گرفته و با مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها، خودرو خود را تعمیر نمایید.

خدمات سیار امدادخودرو، در کلیه سطح شهر و مناطق ارائه می گردد. لذا در صورت بروز هر گونه مشکل، شما می توانید با مرکز امداد خودرو تماس گرفته و درخواست راهنمایی و یا اعزام تعمیرکار به محل مورد نظرتان را داشته باشید.

همچنین در این زمان به خود استرس راه ندهید و با حفظ آرامش خود منتظر رسیدن تعمیرکار بمانید تا تعمیرات خودروی شما در محل انجام شود.

همکاران ما در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن جهت رفع مشکل شما اقدام خواهند نمود. طی تماس با این مکز همکاران ما با پرسیدن سوالاتی تشخیص خواهند داد نیاز به بازدید در محل وجود دارد یا خیر و در غیر این صورت، طی ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به ارائه راهکارهای تخصصی به شما خواهند پرداخت. مجموعه ما کلیه خدمات امداد خودرو بنز، بی ام و، امداد خودرو تویوتا و سایر خودروهای خارجی را به صورت تخصصی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

پرسنل امداد خودرو قفل و سوئیچ در تهران 

افراد ارائه دهنده خدمات در مرکز امدادخودرو در حوزه کاری خود زبده و آموزش دیده اند. این افراد دقیقا ساختار انواع قفل را می شناسند و از توانایی کافی برای توانایی تعمیر قفل، تعویض نمودن قفل و نیز باز کردن  قفل خودروهای مختلف برخوردارند.

این افراد با سالیان سال فعالیت در حوزه، در زمینه کاری خود متخصص بوده و فعالیت های تهیه و ساخت و نیز فروش قفل های ماشین را نیز انجام می دهند. همچنین از پیچیدگی های قفل های امروزی آگاه اند و قادر به تعمیر انواع قفل ساده و دیجیتال می باشند.

لذا شما با اطمینان خاطر می توانید از خدمات مراکز امداد خودرو و نیروهای متبحر آن که در حوزه کاری شان کارامدند با قیمت هایی مناسب بهره ببرید. این افراد در اندک زمانی قفل خراب را باز کرده، تعمیر و خودروی شما را راه اندازی مجدد می کنند.

مراکز امداد قفل و سوییچ از جمله مراکز معتبر و در زمره مشاغل امنیتی و مهم اند که می توان با اطمینان خاطر از خدمات ارزشمند آنها استفاده کرد. مجموعه پرسنل امداد خودرو جهت حصول اطمینان به شما این وعده را می دهد که در سریع ترین ممکن به ارسال نیرو جهت اعزام به محل شما اقدام نماید.

در صورت نیاز به خدمات امدادی بنز کلیک کنید.

 

تعرفه مناسب برای امداد قفل و سوئیچ در شرق تهران 

تعرفه ارائه خدمات در مرکز امداد خودرو در کلیه ساعات شبانه روز افرایش نداشته و حتی در ایام تعطیل و یا تعطیلات رسمی در طی روزهای سال، ثابت است. هدف این مرکز ارائه خدمات تخصصی با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز است. کلیه قطعاتی که در این مرکز ساخته و یا تعویض می گردد، از گارانتی برخوردارند. همچنین کلیه خدماتی که توسط مرکز امداد خودرو به مشتریان عرضه می گردد، از قیمت مناسبی برخوردارند.

تعرفه امداد قفل و سوییچ در شرق تهران

نتیجه گیری

اگر به دلایل مختلف کلید خودرو را فراموش کرده اید بردارید، یا کلید در داخل خودرو جا مانده است، حتی زمانی که کلید در قفل شکسته است با حفظ آرامش خود فقط کافی است با مرکز امداد خودرو تماس گرفته و آدرس خود را جهت دریافت خدمات ارسال نمایید. برای امداد قفل سوییچ خودروهای هیوندا، امداد قفل و سوئیچ کرمان موتور، نیسان، بنز، مزدا، بی ام و و…. با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آیا قطعات مورد استفاده این مرکز استاندارد هستند؟

تمامی لوازمی که توسط این مرکز برای خودروی شما مورد استفاده قرار می گیرند، استاندارد کارخانه را دارند و توسط نمایندگی های مجاز ایران خودرو مورد تایید می باشند.

  1. قیمت خدمات ارائه شده در این مرکز چگونه محاسبه می گردد؟

مولفه های زیادی در هزینه تعمیر، تعویض و ساخت موارد بالا دخیل اند. از جمله این مولفه ها به:

  • مسافت طی شده توسط تعمیرکار تا خودروی شما
  • نوع قفل
  • نوع سوییچ
  • مدت زمانی که برای باز شدن قفل یا سوییچ صرف می شود
  1. حداکثر زمان اعزام تعمیر به محل چقدر است؟

حداکثر زمان اعزام تعمیر به محل حدود 20 الی 30 دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با امداد خودرو